Places Vacants Curs 24-25

A partir del 23 de setembre, obrim el torn de places vacants.

Si et vas preinscriure però no has obtingut plaça en el període de matriculació en línia (del 16 al 22 de setembre) o bé no et vas preinscriure, encara pots optar a una plaça sempre que hi hagi vacants.

L’alumnat que no pugui acreditar un nivell de llengua superior a A1 podrà fer el test de nivell enviant un correu a l’escola e3011200@xtec.cat.

Un cop fet el test, podreu  formalitzar la matrícula a la secretaria del centre entre les 10.30h i 13.30h de dilluns a divendres.

L’alumnat que no ha de realitzar test de nivell pot matricular-se directament al nivell corresponent a la secretaria del centre.

Documentació necessària per formalitzar la matrícula:

• Còpia DNI / NIE / Passaport de l’alumne/a.
  • Còpia DNI / NIE / Passaport del pare o mare o tutor/a legal (només en cas d’alumnat menor d’edat).
  • Document en vigor acreditatiu en cas de descompte en el preu de la taxa (carnet de família nombrosa o monoparental, targeta de discapacitat, etc.).
  • Documentació acreditativa del nivell (papereta curs anterior EOI, certificat Cambridge, etc.).
  • Només els menors de 16 anys:  Certificat de l’institut de secundària on consti la primera llengua estrangera estudiada i l’horari de classes.