Matrícula C1 anglès

Aquells alumnes admesos per cursar C1 han de realitzar la matrícula online. Per això, hauran d’entrar a l’aplicatiu on van formalitzar la preinscripció a partir de les 9 h del divendres 18 i fins a les 24 h del dilluns  21.

En aquest aplicatiu, trobaran un link que els conduirà a l’entorn de matriculació i hauran de seguir les instruccions que apareixen allà. Hauran d’imprimir la carta de pagament i disposaran de 24 hores per efectuar el pagament. En cas de no efectuar el pagament dins el termini, l’alumne perdrà la plaça.

Per veure informació sobre les taxes i les exempcions, cliqueu aquí. Si és el cas, cal fer arribar la documentació corresponent a l’exempció a l’escola abans del dia 24 de setembre (original i fotocòpia).

Candidats admesos per cursar C1 a l’EOI Martorell

Llista d’espera

Els candidats en llista d’espera NO tenen plaça garantida, cobreixen les vacants d’aquells candidats admesos que decideixen no formalitzar la matrícula. Queden convocats el dia 24 de setembre a les 15:00 hores. En cas de no haver-hi vacants, es publicarà un avís al web de l’escola el mateix dia 24 de setembre.

– Candidats en llista d’espera de C1