Carnet de biblioteca – usuaris externs

L’Escola Oficial d’Idiomes de Martorell compta amb un biblioteca plena de material en anglès i alemany. Aquest material està compost per llibres de referència per a l’estudi de l’idioma, llibres de lectura adaptada de diversos nivells, novel·les en llengua original i pel·lícules en DVD que es poden veure en VOSE. A més, és un espai que facilita l’estudi i la concentració i està equipada amb ordinadors portàtils i wifi que es poden utilitzar sota demanda, deixant el carnet d’identitat a la persona responsable de l’espai.

Si no ets alumne de l’escola i t’interessa accedir aquest servei, pots fer-te un carnet de biblioteca del centre, vàlid per un curs escolar. Només cal emplenar aquest document i pagar una quota de 30€ a la persona responsable de la biblioteca en qualsevol moment de l’any.

El carnet de la biblioteca permet: