Matrícula d’actualització en cursos inferiors

Qué és una matrícula d’actualització?

Tornar-se a matricular en un curs d’EOI ja superat per actualitzar coneixements. Sovint després d’un període sense estudiar l’idioma el nivell varia.

Què permet el curs d’actualització?

Permet assistir a classe i seguir el curs, però no permet obtenir cap certificació acadèmica ni aconseguir la condició d’antic alumne (matrícula prioritària el mes de juliol).

Quins requisits haig de complir?

• Haver passat un mínim de dos cursos acadèmics des que es va superar el curs que es vol tornar a realitzar
  • No  simultaneijar una matrícula d’actualització amb una matrícula ordinària del mateix idiomes
  • Satisfer les corresponents taxes

Què haig de fer?

Presentar una Sol·lictud de matrícula d’actualització  per correu electrònic a la Secretaria de l’EOI i l’escola es posarà en contacte.

En el cas de voler cursar més d’un nivell amb aquesta modalitat, la sol·licitud s’ha de presentar cada any.