AJUTS PARLA3

L’objectiu del programa de Terceres llengües (Parla 3) és promoure la formació i l’acreditació d’una tercera llengua (anglès, francès, alemany i italià), com a màxim fins a un nivell B2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR), dels estudiants universitaris d’estudis oficials de grau matriculats en una universitat catalana.

El programa permet gaudir d’ajuts per cobrir el cost de la matrícula per a la realització de:

• Les proves d’acreditació de terceres llengües de les universitats catalanes (CLUC), les proves pròpies d’idiomes de les universitats catalanes que avaluïn les quatre destreses (comprensió i expressió orals i comprensió i expressió escrites) o les proves per a l’obtenció dels certificats de les escoles oficials d’idiomes de Catalunya.
  • Cursos d’una tercera llengua realitzats per les universitats catalanes, les escoles oficials d’idiomes (EOI) o l’Institut Obert de Catalunya (IOC).

Tota la informació: aquí