ÚLTIMES PLACES!! Matrícula oberta

ENCARA QUEDEN ALGUNES PLACES d’alemany, àrab, francès i italià.

CONSULTEU A CONTINUACIÓ:

QUÈ CAL FER PER MATRICULAR-SE?

Passeu per l’escola i teniu dues opcions …

• 1. Si no podeu acreditar el vostre nivell (amb un certificat oficial, un curs d’EOI aprovat o un resultat de test de nivell d’EOI del setembre de 2020) heu de fer el TEST DE NIVELL de l’EOI. A consergeria us el subministraran. L’endemà, un cop corregit el test de nivell us podreu matricular, si hi ha places al nivell que se us ha adjudicat. No queden places d’anglès.

o bé

• 2. Si podeu acreditar el vostre nivell (amb un certificat oficial, un curs d’EOI aprovat o un resultat de test de nivell d’EOI del setembre de 2020) o voleu entrar a A1 (primer curs) passeu pel Departament d’alumnat i us podreu matricular, si hi ha places al vostre nivell. No cal que vingueu en persona, qualsevol pot venir en lloc vostre. No queden places d’anglès.

La matriculació es farà en estricte ordre d’arribada al Departament d’alumnat.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER LA MATRÍCULA

• DNI de l’alumne/a: original i fotocòpia
  • Full de dades (cal omplir-lo i imprimir-lo)
  • Només si és el teu cas:

IMPORTANT: Atesa la nova normalitat, aquest curs 2020-2021 les classes es faran o presencialment (2 dies de classe) o en mode híbrid (1 dia de classe presencial més feina telemàtica) en funció de la capacitat de cada aula, per complir amb les normes sanitàries segons el Pla d’actuació.