TRASLLAT DE MATRÍCULA

De manera extraordinària i dins el període no lectiu, els alumnes oficials, un cop hagin formalitzat la matrícula al seu centre d’origen, poden sol·licitar un trasllat de matrícula a una altra escola els dies 13 i 14 de juliol de 2023. La sol·licitud es farà de forma presencialment a l’escola de destinació o mitjançant aquest formulari, si voleu venir a la nostra escola. Quedarà condicionada a la disponibilitat de places. Un cop resolta la sol·licitud ens posarem en contacte amb vosaltres, no més tard del 20 de juliol, per notificar-vos l’acceptació o la denegació del trasllat.

ATENCIÓ: Un cop acceptat i confirmat el trasllat, NO es podrà acceptar ni optar a qualsevol altre trasllat que s’hagués sol·licitat en una altra EOI.