ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2023

El dia 30 D’OCTUBRE de 2023 comença el procés de renovació parcial del consell escolar.
El dia 6 DE NOVEMBRE  a les 10.00h, a l’escola,  es farà el sorteig entre tot l’alumnat per designar els membres vocals de les Mesa Electoral del sector d’alumnat.
El dia 20 DE NOVEMBRE es faran les votacions per escollir els representants de l’alumnat al consell escolar. Si vols formar-ne part, presenta la teva candidatura abans del 13 de novembre. Emplena aquest formulari i entrega’l signat a consergeria de l’escola. Feu-nos arribar també a mtrullas@eoiterrassa.cat una breu presentació o bé en format de vídeo de màxim dos minuts de durada o bé un escrit de màxim 100 paraules acompanyat d’una fotografia vostra.