RESULTATS ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolguts i benvolgudes,

els dies 24 i 25 de novembre es van realitzar les votacions per a l’elecció d’una part dels representants de l’alumnat al Consell Escolar de l’EOI Terrassa. Es van emetre 287 vots, d’un total de 1427 possibles electors. Això significa que va votar el 20,11% de l’alumnat.

Les candidatures van obtenir el següent nombre de vots:

– Josep Aparicio Bretones – 145 vots

– Badr Bouazza – 132 vots

– Eduard Claramonte Montava – 124 vots

– Joan Salvador Vila Domènech – 110 vots

Com a conseqüència són proclamats membres del sector alumnat per al consell escolar els candidats següents:

– Josep Aparicio Bretones

– Badr Bouazza

– Eduard Claramonte Montava

El dia 17 de desembre es constituirà el nou consell escolar amb els nous representants escollits de tots els sectors.

Agraïm la participació de tots els candidats/es. Els candidats que no han estat elegits quedaran en reserva en cas de necessitat de substitució i fins a les pròximes eleccions.

Agraïm també la participació dels votants per fer possible una escola de gestió democràtica.

Cordialment,

La direcció