Sorteig d’una panera solidària

A partir de dimecres 1 de desembre podreu comprar números solidaris pel sorteig d’una panera valorada en 194,42 €. La podreu veure a la secretaria del centre. El professorat i el PAS podrà fer donatius però no entrarà en el sorteig de la panera que es farà a consergeria el dijous 16 a les 18:30h entre els números venuts. Així segur que toca a algú. A la persona guanyadora se li comunicarà telefònicament el premi. L’alumne/a afortunat/da podrà recollir la panera dijous 16 al vespre, divendres 17 al matí o dilluns 20 tot el dia. Per l’alumnat cada número té un preu mínim de 2€. L’import de la panera l’aporta l’escola, de manera que l’import recaptat es donarà íntegrament a la Marató de TV3 que aquest any estarà dedicat a problemes de salut mental . Al web de TV3 hi trobareu la programació de l’activitat.