Vols traslladar-te a l’EOI de Terrassa?

De manera extraordinària i dins el període no lectiu, els alumnes oficials, un cop hagin formalitzat la matrícula al seu centre d’origen, poden sol·licitar un trasllat de matrícula a una altra escola els dies 12 i 13 de juliol.

La sol·licitud es farà de forma telemàtica a l’escola de destinació, i quedarà condicionada a la disponibilitat de places. La documentació que caldrà enviar a l’adreça electrònica: eoiterrassa@xtec.cat en el moment de sol·licitar el trasllat serà: la sol·licitud, comprovant de la matricula i els dos fulls de pagament (el corresponent a la taxa/preu públic i el del preu públic de 30€ d’accés a la plataforma i serveis).

Un cop resolta la sol·licitud ens posarem en contacte amb vosaltres, no més tard del 19 de juliol, per notificar-vos l’acceptació o la denegació del trasllat.

ATENCIÓ: Un cop acceptat i confirmat el trasllat, NO es podrà acceptar ni optar a qualsevol altre trasllat que s’hagués sol·licitat en una altra EOI.