Instruccions per descarregar-se i configurar l’APP CentrosNet

L’APP CentrosNet és el canal de comunicació de l’escola amb els alumnes. A més, permet veure les qualificacions finals i formalitzar la matrícula del curs següent.

Com a pas previ, heu d’accedir al vostre expedient.  Podeu accedir-hi des d’aquest link.

Heu d’omplir els tres camps, seguint les indicacions següents:

• Nom d’usuari: la vostra data de naixement, en format dd/mm/aaaa (per exemple, 18/04/2002)
  • Contrasenya: el vostre DNI SENSE la lletra final
  • Contrasenya personal: la que vau configurar. Tots els alumnes la tenen configurada, ja que si no es té configurada no es pot fer la matrícula. Si l’heu oblidat, podeu fer servir el link Recordar contrasenya per recuperar-la (a sota dels botons d’idioma, a baix)

Si la matrícula no la heu formaltizat vosaltres, sinó l’escola empleneu el nom d’usuari i la data de naixement i cliqueu a Entrar. La plataforma us donarà instruccions perquè configureu la contrasenya.

Una vegada hàgiu entrat, allà trobareu instruccions per descarregar-vos l’APP i accedir-hi des de dispositius mòbils. Necessitareu el vostre número d’expedient.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *