Nivell C1

Informació general

Per obtenir informació sobre el Nivell C1, cliqueu aquí.

Requisits d’accés

– Estar en possessió del Certificat de Nivell Avançat o un certificat equivalent al nivell B2 del Marc Comú de Referència per a les Llengües (MECR) del Consell d’Europa.

– Per veure els certificats B2 que són vàlids, cliqueu aquí.

Preinscripció

– Tots els alumnes que vulguin cursar C1 s’han de preinscriure entre l’1 i el 4 de setembre a l’aplicatiu informàtic corresponent (cliqueu aquí). Es pot fer un màxim de dues preinscripcions per idioma a dos centres diferents.

Prova d’accés

Tots els candidats han de fer una prova d’accés, a excepció d’aquells que hagin obtingut el Certificat de Nivell Avançat el febrer o el juny del 2015.

El sorteig per a la realització de la prova d’accés tindrà lloc el dia 7 de setembre, a les 10:00 hores. A partir de les 18:00 hores es podran consultar els resultats a l’aplicació informàtica de la preinscripció.

La prova d’accés tindrà lloc entre el 8 de setembre (hora a concretar més endavant). El dia de la prova de nivell l’alumne haurà de portar el certificat B2 corresponent. Sense el certificat, no es podra realitzar la prova de nivell.

Matrícula

Els candidats s’ordenaren en una llista única segons la puntuació obtinguda al Certificat de Nivell Avançat (febrer o juny del 2015) o a la prova d’accés. El dia 17 de setembre de 2015 a partir les 18:00 es publicarà la llista amb l’ordre de matrícula.

Els alumnes oficials de C1 de l’EOI Martorell del curs 2014-15 que repeteixen curs o que tenen una situació de no presentat/da, no qualificat/da o renúncia de matrícula han de preinscriure’s per poder accedir a la llista d’ordre de matrícula.

La matrícula serà telemàtica i tindrà lloc del 18 al 21 de setembre, ambdós inclosos.