Matriculació antics alumnes

Per formalitzar la matrícula, heu d’accedir al vostre expedient. L’aplicatiu obrirà cada nou termini a les 9 h del matí. El dia 12 a les 9.00 h es tancarà la matricula per als alumnes aptes i s’obrirà per als no aptes, no qualificats o no presentats i aquesta matrícula es tancarà el dia 15 a les 9.00h. El dia 15 a partir de les 9.00 h es podran matricular només els alumnes que van renunciar a la matrícula.

L’aplicatiu proporcionarà un “Resguard de matrícula oficial – Curs 2015-2016” que s’haurà d’imprimir per fer efectiu l’import de la matrícula al banc o caixa especificat en el mateix resguard, en el termini de 24 h a partir de la formalització de la matrícula telemàtica.

L’alumne que no es matriculi dins d’aquest període de matrícula del mes de juliol perdrà la seva prioritat de dia i d’horari respecte als que ja ho hagin fet. Qualsevol incidència relacionada amb la matrícula, l’alumne l’haurà de resoldre els dies 8 i 9 de setembre, presencialment a l’escola.

Els alumnes que es matriculin el mes de juliol no podran preinscriure’s el mes de setembre de la mateixa llengua i curs en una altra escola amb la intenció de traslladar-hi la matrícula feta. El trasllat de matrícula d’una escola a una altra es fa, de manera ordinària, durant el curs i en el cas que l’escola a la qual es vulgui traslladar la matrícula, disposi de places.

De manera extraordinària i dins el període no lectiu, els alumnes oficials, un cop hagin formalitzat la matrícula al seu centre d’origen, poden sol·licitar un trasllat de matrícula a una altra escola del 16 al 20 de juliol. La sol·licitud es farà presencialment a l’escola de destinació, i quedarà condicionada a la disponibilitat de places. L’escola de destinació es posarà en contacte amb els alumnes, a través dels mitjans que estableixi, per notificar l’acceptació o la denegació del trasllat. En cas d’acceptació, el procés de trasllat ha d’haver acabat abans del 24 de juliol. La documentació que caldrà aportar en el moment de sol·licitar el trasllat serà el full de pagament de la matrícula. En cas que s’accepti, caldrà tramitar el trasllat d’expedient a l’escola d’origen.