Tinc un certificat en vigor

Si tens un certificat en vigor, pots fer directament la preinscripció al curs a què aquest certificat dóna accés, segons l’apartat exempcions d’aquest web.

En el moment de la preinscripció, has de triar quatre horaris. Entraràs al sorteig amb aquella gent que hagi triat el teu horari. Per cada horari s’indica el nombre de places lliures disponibles que van a sorteig.

A més de triar els horaris, has d’adjuntar a l’aplicatiu el certificat perquè l’escola el pugui validar. Fes-ho també al moment de fer la preinscripció. Si no l’adjuntes, quedaràs exclòs/a del sorteig de places.

El dia 19 de setembre a partir de les 18:00h entro a l’aplicatiu de preinscripció per saber si tinc plaça o no. Recordeu apuntar-vos el nom d’usuari i la contrasenya, ja que a les escoles no el tenim.

Aplicatiu per fer la preinscripció