No tinc un certificat o el que tinc no està en vigor

En aquest cas, has de fer la preinscripció a

Prova de Nivell

El dia 10 de setembre a partir de les 18:00h, entro a l’aplicatiu de preinscripció i consulto el resultat del sorteig de la prova de nivell si és que voleu estudiar anglès. Per a la resta de llengües no hi ha sorteig.

El mateix dia 10 de setembre a partir de les 18:00h, heu de consultar el web de les escoles que heu triat per saber quan esteu convocats a fer la prova de nivell. Les proves de nivell tindran lloc la setmana del 10 al 14 de setembre i se us pot convocar en qualsevol moment. Tingueu això en compte.

El dia 17 de setembre a partir de les 12:00h torno a entrar a l’aplicatiu de preinscripció per veure quin nivell m’han assignat i per triar quatre horaris. Entraràs al sorteig amb aquella gent que hagi triat el teu horari. Per cada horari s’indica el nombre de places lliures disponibles que van a sorteig.Si no tries horari quedaràs automàticament exclòs/a del sorteig. Pots triar horari fins a les 13:00 hores del dia 19 de setembre.

El dia 19 de setembre a partir de les 18:00h entro a l’aplicatiu de preinscripció per saber si tinc plaça o no. Recordeu apuntar-vos el nom d’usuari i la contrasenya, ja que a les escoles no el tenim.

Aplicatiu per fer la preinscripció