Documentació nou alumnat

Els nous alumnes de l’escola han de portar la documentació següent al centre:

• Imprès de matrícula complimentat
  • Fotocòpia del DNI
  • Fotocòpia del títol d’estudis  (ESO, EGB, matrícula universitària, carnet d’estudiant de la universitat, etc. Qualsevol cosa que demostri que s’ha superat l’educació obligatòria).

Període extraordinari de matrícula

Llista definitiva de vacants

• Els candidats han de venir al centre amb el DNI i el resguard de la preinscripció, si escau, el dia 2 d’octubre a les 15:00 h, a l’aula 0.5 de l’escola. En cas de no poder venir presencialment, pot realitzar la matrícula… Llegeix més»

Matrícula nou alumnat

AVÍS: Per saber si heu estat admesos o no heu d’entrar a l’aplicatiu de preinscripció (linkat més abaix).
Si el sistema us retorna un missatge de “No s’han trobat dades” o similar, restabliu la contrasenya amb la pregunta secreta.
Si us trobeu amb una pàgina que sembla… Llegeix més»

Vols estudiar a l’EOI el curs vinent?

El primer que has de fer és preinscriure’t!
Per obtenir informació sobre el procés de preinscripció de nou alumnat a les EEOOIIs de Catalunya per al curs 2017-18, cliqueu aquí. La preinscripció és obligatòria per

• aquelles persones que no hagin estat alumnes de l’escola en qüestió… Llegeix més»

Material biblioteca

Aquells que tingueu material de la nostra biblioteca, penseu a retornar-lo. Hem de fer inventari aquest mes de juliol. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.