Cursos d’estiu – Matrícula oberta

Encara hi ets a temps d’estudiar idiomes aquest estiu!!!

Si voleu estudiar alemany (1r), japonès (introducció) o podeu acreditar nivell d’anglès, podeu venir a l’escola directament a fer la matrícula. Per saber quina documentació heu de portar, cliqueu aquí i consulteu el punt 9.

Si voleu estudiar anglès i no podeu acreditar nivell, escriviu un correu electrònic a l’adreça summercourseseoimartorell@gmail.com a fi que us donin cita per a la prova de nivell.

Material biblioteca

Aquells que tingueu material de la nostra biblioteca, penseu a retornar-lo. Hem de fer inventari aquest mes de juliol. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Informació preinscripció curs 2017-18

Per obtenir informació sobre el procés de preinscripció de nou alumnat a les EEOOIIs de Catalunya per al curs 2017-18, cliqueu aquí. La preinscripció és obligatòria per

• aquelles persones que no hagin estat alumnes de l’escola en qüestió i de l’idioma que desitgen estudiar el… Llegeix més»