SANT JORDI A L’EOI TERRASSA: Continua una setmana més!

Allarguem els terminis per l’intercanvi de llibres i el concurs d’Instagram, vinga, participa!!

Intercanvi de llibres: del 17 al 2 de maig.
Porta un llibre en alemany, anglès, àrab francès o italià i agafa’n un altre que t’agradi! Deixa’l al davant de la Biblioteca, al primer pis.
Important: els llibres han d’estar en bon estat!

Recomana un llibre: del 13 al 2 de maig.
Recomana un llibre en alemany, anglès, àrab, francès i italià que t’hagi agradat molt i consideres que val la pena llegir. Publica la teva aportació (foto, vídeo…) a Instagram amb el hashtag #eoiterrassasantjordi2023 (el perfil d’Instagram ha de ser obert perquè des de l’Escola es puguin veure les publicacions).
Se sortejarà entre tots els participants un val de la llibreria Come In per valor de 3O euros. El resultat del sorteig es farà públic el 3 d’abril a la pàgina web de l’escola i a les xarxes socials.

Consulta les bases aquí