REPESCA DE PLACES

Si no heu fet la preinscripció o heu estat exclòs/a del procés (documentació no vàlida o no presentada), encara podeu optar a places vacants, si en queden.

ANGLÈS: La repesca d’anglès es farà presencial el dia 23 de setembre al matí (de 10h a 13h). No cal emplenar cap formulari. El dia 22 es publicaran les places vacants. Estigueu atents al web!

ALEMANY, ÀRAB, FRANCÈS I ITALIÀ: La repesca d’aquests idiomes es fa a través d’aquest formulari. Llegiu abans les instruccions següents:

• Una vegada finalitzat el procés de preinscripció i matriculació oficial online, les places restants s’assignaran segons la disponibilitat al centre per ordre d’emplenament del formulari.
  • Emplenar el formulari NO garanteix l’obtenció de plaça.
  • Si esteu interessats/des en més d’un idioma, empleneu un altre formulari.
  • Si no sabeu a quin nivell podeu accedir caldrà que vingueu el dia 19 a la tarda a fer el test de nivell presencialment al centre (llegiu més avall).
  • En cas que hi hagi places i us puguem matricular, us contactarem a partir del dia 20 de setembre per indicar-vos com fer el pagament. Tindreu 24 hores per fer-lo. Estigueu atents!
  • Si no hi ha places lliures al nivell i idioma que us interessa, no us contactarem.
  • El dia 23 de setembre a les 13h aquest formulari es tancarà i per accedir a les places vacants, caldrà que contacteu amb el centre.

TEST DE NIVELL PRESENCIAL (ALEMANY, ÀRAB, FRANCÈS I ITALIÀ): Si no accediu directament a A1, ni teniu un curs aprovat en una Escola Oficial d’Idiomes, ni un certificat conforme teniu un nivell assolit caldrà que feu un test de nivell presencial a l’escola el dilluns19 de setembre de 16.00 a 19.30. No cal que us apunteu enlloc per fer el test de nivell, podeu venir directament a l’EOI de Terrassa. El test de nivell consta d’una bateria de preguntes d’opció múltiple, una redacció i una entrevista. Té una durada d’entre una i dues hores, depenent del nivell al que vulgueu accedir.