Cursos d’estiu 2021

Què són i a qui van adreçats?

Són cursos de llengua instrumental de 40 hores de durada, repartides en:

• 10 sessions presencials de 3 hores (30 hores)
  • 1 sessió presencial de 4 hores
  • 3 sessions telemàtiques a través de zoom de 2 hores (6 hores)

Donat que hi ha tres sessions online, els alumnes han de disposar d’un dispositiu amb connexió a Internet, càmera i micròfon per poder assistir-hi.

Tenen lloc de l’1 al 20 de juliol. Les sessions de matí comencen a les 10:00h i les sessions de tarda a les 16:30 h. Van adreçats a persones que vulguin millorar o aprendre l’idioma. Els grups estan formats per un màxim de 20 alumnes.

Paral·lelament a aquests cursos de 40 hores, l’escola està treballant per oferir un curs de conversa d’alemany de 30 hores per als nivells A2-B1. Per obtenir informació sobre aquet curs, cliqueu aquí.

Quin preu tenen?

El preu de la matrícula és de 215€ (llibres no inclosos). Descomptes per a famílies nombroses i monoparentals. Els llibres es venen al centre durant els primers dies de classe. L’import del curs només es retorna en cas que l’escola anul·li el grup.

Quins requisits haig de complir per accedir?

Per poder accedir a un curs d’estiu, s’han de tenir 14 anys (complerts en data 31 de desembre del 2021) i 2n ESO aprovat. Per formalitzar la matrícula, s’ha de presentar un títol d’estudis equivalent  (certificat de l’institut) o superior.

Què puc estudiar?

L’oferta de cursos per al juliol de 2021 és la següent:

Idioma Nivell Horari
Anglès 2A (A2.1)

2B (A2.2)

3A (B1.1)

3B (B1.2)

10:00h – 13:00h (sessions presencials de 3h)

10:00h – 14:00h (sessió presencial d’1 hora)

10:00h – 12:00h (sessions telemàtiques)

Alemany 1A (A1.1)
Japonès Introducció (A1.1)
Anglès 2A (A2.1)

2B (A2.2)

3A (B1.1)

3B (B1.2)

16:30h – 19:30h (sessions presencials de 3h)

16:30 – 20:30h (sessió presencial d’1 hora)

16:30h -18:30h (sessions telemàtiques)

Alemany 1A (A1.1)
Japonès Introducció (A1.1)

Els cursos es divideixen en A i B. La modalitat A correspon a la primera meitat del curs ordinari i la modalitat B a la segona meitat. Qui hagi superat un curs d’estiu i al certificat no s’indiqui que correspon a la modalitat B, accedirà a la modalitat B del nivell superat.

Quines són les sessions presencials i quines les telemàtiques?

En aquesta taula trobareu la planificació de les sessions:

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES

Sessió presencial de 4 hores

Sessió presencial de 3 hores

M’interessa, què haig de fer?

El primer pas és fer una preinscripció. Per realitzar la preinscripció NO cal desplaçar-se a l’escola. Cal emplenar aquest formulari web. La preinscripció no és obligatòria, però dóna preferència a l’hora de formalitzar la matrícula. Si no s’assoleixen les 12 preinscripcions, automàticament el nivell quedarà cancel·lat. L’escola obrirà els grups que tinguin un mínim de 12 preinscripcions i ajustarà l’oferta d’idiomes i horaris segons la demanda. Si hi ha prou demanda per obrir un grup d’un nivell diferent s’obrirà.

Actualment tots els cursos estan en modalitat de preinscripció i aquesta s’allargarà fins que s’arribi al mínim d’alumnes.

En el cas de l’anglès, com puc acreditar nivell?

Pots acreditar nivell en els supòsits següents:

• Si durant el curs 2020-21 has estat matriculat en un curs ordinari a una EOI. Si has superat el curs, accediràs el nivell immediatament posterior. Si no l’has superat, cursaràs el mateix nivell que al curs ordinari.
  • Si durant l’estiu del 2020 o del 2019 has cursat un curs d’estiu a una EOI i l’has superat. Accediràs al curs immediatament posterior.
  • Si posseeixes un títol o certificat d’una universitat o una institució europea reconeguda. Accediràs al curs immediatament posterior al nivell acreditat.

Pots adjuntar el teu certificat al formulari web de preinscripció.

No puc acreditar nivell. Què passa?

Si no pots acreditar nivell, hauràs de realitzar una prova de nivell abans de formalitzar la matrícula. La prova consta de tres parts: ús de la llengua, expressió escrita i expressió oral. La part d’expressió oral es farà a través de l’aplicació zoom. Una vegada formalitzada la preinscripció, els candidats rebran instruccions concretes de com realitzar la prova.

Què haig de fer per matricular-me?

Des de l’escola se t’informarà a través del correu electrònic de quina documentació necessites i quins passos has de seguir per formalitzar la matrícula en cas que el grup compti amb les 12 preinscripcions necessàries.