Prepara’t pel B1 d’anglès

Informació

Curs del 17 d’octubre  al 30 de gener del 2024

Professor:  Luis Ribes/ Ian Simpson (per determinar)

Destinataris del curs:

Alumnes que es vulguin presentar per lliure a les proves de Certificat de B1 d’Anglès de l’Escola Oficial d’Idiomes i que no son alumnes actuals d’EOI d’anglès. En aquest cas no us podeu matricular en aquest curs

Requisits:

• El curs és per aquelles persones que ja se situen al nivell B1 i necessiten una orientació i una ajuda per a preparar-se per fer l’examen del certificat.
  • Podeu fer el següent test de nivell online si no sabeu si esteu al nivell B1. El resultat és orientatiu.
  • Edat recomanada: a partir de 16 anys
  • Durada:  30 hores (12 sessions de 2,5 hores), del 17 d’octubre al 30 de gener del 2024
  • Horari:  dimarts 18.30-21:00
  • Lloc: Aula 1.4

Objectius del curs:

Dotar a l’alumne que es vol presentar per lliure a les proves de Certificat d’Anglès d’eines per a poder afrontar amb èxit el Certificat B1.

Programa del curs:

• A l’aula es treballen estratègies d’examen en les 5 destreses: Comprensió Escrita, Comprensió Oral, Mediació Escrita i Oral, Expressió Escrita i Expressió Oral. També es farà un simulacre d’examen amb una tutoria individualitzada per detectar els punts febles i forts de cada alumne/a.
  • Preu: 175 € (material no inclòs)
  • Avaluació: Es farà un simulacre d’examen de Certificat d’Anglès B1
  • Certificat: En acabar el curs, es donarà un certificat acreditatiu. Es requereix una assistència del 80% per obtenir-lo.
  • Algunes universitats de Catalunya reconeixen aquest curs com a crèdits d’idiomes de lliure elecció. Adreceu-vos a les secretaries de les vostres facultats per confirmar-ne el reconeixement.

Pre-Inscripció i Matrícula:

• Cal fer pre-inscripció aquí a partir del dilluns, 21 de juliol del 2023 . Un cop rebuda, l’escola us enviarà el full de pagament per ordre de realització de la pre-inscripció.
  • Tan bon punt es cobreixin les places disponibles, només us podreu inscriure a la llista d’espera.
  • Si queden places lliures, la matrícula restarà oberta fins un cop iniciades les classes.
  • Per a qualsevol problema o incidència amb la matrícula, podeu contactar amb eoivallesoriental@xtec.cat

Alumnes menors d’edat:

• Els pares o tutors hauran d’emplenar el següent full d’autorització de menors.
  • Documentació imprescindible per a la matrícula
  • És imprescindible adjuntar escanejada, en el moment de fer la preinscripció, la documentació sol·licitada al formulari (DNI i full d’autorització de menors, si s’escau).

Pagament

• Cal fer el pagament a qualsevol caixer Servicaixa en un termini de 48 hores des del moment de formalitzada la matrícula.

Informació Addicional

• El curs no dona cap dret a ser admès a la prova de certificat per al que se’l prepara.
  • L’escola es reserva el dret d’anul·lar el curs si no s’arriba al mínim d’alumnes establert. Només es retornarà l’import de la matrícula en cas que s’hagi d’anul·lar un curs.

Atenció:

Fer aquest curs a l’escola no dona dret automàtic a presentar-se a les proves de certificats. Consulteu dates inscripció a les proves lliures dels certificats.

NOTA:

• Totes les informacions d’aquest fullet estan subjectes a possibles canvis.