Grups de conversa

Collaboration-96

L’Associació d’alumnes de l’escola organitza un servei de classes de conversa. Aquestes es fan online amb zoom facilitant l’accés a tot l’alumnat. Les places per a cada sessió estan limitades. Podeu fer la vostra reserva de plaça accedint al formulari de més avall. Podeu visualitzar un video explicatiu de com reservar, editar i anul·lar la vostra reserva.

Link al video explicatiu de cóm editar-cancel-lar la teva reserva per a conversa
Per a poder visualitzar i accedir al formulari de reserva de plaça a les classes de conversa hauràs de primer obrir el teu email de l’escola en aquest mateix explorador per tal de que se’t reconegui com alumne/a de l’escola. Altrament pots accedir-hi clicant aquí