PREINSCRIPCIÓ  I MATRÍCULA NOU ALUMNAT.  CURS 2020-2021

Tothom que es matricula al mes de setembre es considera nou alumnat, per la qual cosa ha de seguir el procediment descrit aquí.

Requisits:

• Tenir 16 anys complerts el 31 de desembre de l’any en curs per a cursos d’anglès.
  • Tenir 14 anys complerts el 31 de desembre de l’any en curs per a cursos de francès.

1. Preinscripció telemàtica: des de les 9h del 31 d’agost fins a les 15h del 3 de setembre.  Enllaç

En fer la preinscripció, heu de triar:

1. a) Accedir al primer curs de l’idioma que us interessi. No cal fer test de nivell.
  2. b) Accedir a un nivell concret, sempre que pugueu acreditar el vostre nivell assolit amb un dels possibles accessos que us apareixeran a l’aplicatiu. Aquests accessos poden ser:
  • un curs o certificat d’una EOI aprovat. ATENCIÓ!!! Si veniu d’una EOI  de fora de Catalunya, heu d’aportar certificació acadèmica, expedida per la secretaria de l’EOI d’on veniu.
  • una certificació equivalent reconeguda pel Departament d’Educació. Podeu consultar aquestes certificacions aquí.

A l’aplicatiu, cal especificar el tipus de documentació que presenteu i adjuntar-lo escanejat en el moment de fer la preinscripció. Si no us és possible, podeu portar la documentació físicament a l’escola entre el 3 i el 10 de setembre o bé enviar-la per correu electrònic a e3010980@xtec.cat. A l’escola validarem aquesta documentació abans que s’obri el termini per formalitzar la matrícula.

1. c) Fer el test de nivell si no teniu clar quin és el vostre nivell o no teniu cap certificació. Heu de triar l’EOI Ribera d’Ebre com a primera opció per realitzar la prova.

Dates del TEST DE NIVELL:  el 7 i 9 de setembre a les 17h

DOCUMENTACIÓ per a fer el test de nivell:

• DNI / PASSAPORT
  • RESGUARD de la preinscripció.

Consulta de resultats Test de Nivell:  A partir de les 12 h del dia 14 de setembre podreu consultar el nivell que se us ha assignat i escollir grup i horari fins a les 12 h del 16 de setembre.

Horaris curs 2020-2021

El mateix dia 16 de setembre a les 13h es realitzarà el sorteig de places als serveis centrals del Departament d’Educació.

El 16 de setembre de 2020 a partir de les 20h podreu consultar el  resultat del sorteig d’assignació de places per a la matrícula i fer la matrícula telemàticament.

1. Matrícula nou alumnat oficial

La matrícula del nou alumnat es realitzarà telemàticament amb el mateix aplicatiu que heu utilitzat per fer la preinscripció.  Si sortiu com a admesos al sorteig d’assignació de places us podeu matricular a partir del 16 de setembre a les 20h i fins a les 23.59 h del 18 de setembre. Podreu escollir grup i horari al mateix aplicatiu.

Places vacants:

• Les persones preinscrites d’anglès que quedin en llista d’espera es podran matricular telemàticament els dies 22 i 23 de setembre si hi ha places vacants.
  • Si no us heu preinscrit, us matriculareu presencialment per ordre d’arribada a partir del 24 de setembre sempre que hi hagi places vacants.

Un cop hagueu triat grup i horari, haureu d’imprimir-vos el full de pagament i fer l’ingrés en el termini de 24 hores a partir de la formalització de la matrícula a qualsevol terminal de Servicaixa de Caixabank o bé amb targeta de crèdit. El pagament també es pot fer amb Línia Oberta. Heu d’entrar a l’apartat Pagaments i impostos i introduir els codis que trobareu al rebut de pagament.

En el cas de tenir descompte o bonificació per família nombrosa o discapacitat cal que lliureu la documentació necessària (document original i fotocòpia) a secretaria abans de l’inici de classes. També caldrà que lliureu a secretaria una fotocòpia del DNI.

Aclariments: No està permès matricular-se com a alumnat oficial i lliure del mateix idioma, dintre del mateix any acadèmic.