Condicions generals per matricular-se:

• Per accedir als ensenyaments d’idiomes en les escoles oficials és requisit imprescindible tenir 16 anys complerts abans del 31 de desembre de l’any acadèmic en què es comencin els estudis. També hi pot accedir alumnat amb 14 anys, per seguir els ensenyaments d’un idioma diferent del cursat en l’educació secundària obligatòria.
  • En el moment de la matrícula cal presentar tota la documentació exigida.
  • No és imprescindible la presència de l’interessat: qualsevol persona, degudament autoritzada, pot fer la matrícula en lloc seu, personant-se a la Secretaria del centre.
  • Cada preinscripció i matrícula són independents i intransferibles, tant d’una persona a una altra, com d’un idioma a un altre.
  • No està permès fer matrícula oficial i lliure del mateix idioma, dins del mateix curs acadèmic.
  • No està permès ser alumne presencial i a distància del mateix idioma dins del mateix curs escolar.
  • Es procedirà a l’anul·lació de la matrícula d’aquells alumnes que no aportin la documentació requerida per matricular-se i d’aquells que la presentin amb dades falses.

Documents necessaris per formalitzar la matrícula:

• DNI, passaport o permís de conduir (original i fotocòpia)
  • Resguard de la preinscripció
  • Papereta de la nota del darrer curs aprovat (si veniu d’una altra EOI i teniu algun curs aprovat). Original i fotocòpia.
  • Carnet de família nombrosa (original i fotocòpia) si s’escau
  • Resguard de la sol·licitud de trasllat d’expedient (si veniu d’una altra EOI)
  • Alumnes procedents del That’s English.

La matrícula oficial dóna dret a assistir a classe (mínim de 130 hores per curs), als exàmens corresponents, al material lliurat a classe durant el curs, al servei de biblioteca-mediateca i a les activitats culturals.