Nous alumnes

L’accès a una matricula oficial es farà mitjançant preinscripció,  aquesta és obligatòria per accedir per primera vegada a una EOI en modalitat presencial.

Per realitzar correctament la preinscripció, si us plau, llegiu atentament  tota la informació donada dins l’aplicatiu.

La preinscripció la podeu realitzar:

• telemàticament amb suport presencial a l’EOI  el 6 de setembre fins les 14.00h.

CALENDARI DE SETEMBRE 2018  NOUS ALUMNES:

Del 3 al 6 de setembre fins a les 15h. Preinscripció telemàtica: ENLLAÇ PREINSCRIPCIÓ
6 de setembre fins a les 14h. Preinscripció telemàtica amb suport presencial a l’EOI (a lasecretaria del centre, Despatx 12)
De l’1 al 15 de setembre Lliurament de certificats per exempció de Test de Nivell
7 de setembre Sorteig per fer Test de Nivell (consulta a l’aplicatiu a partir 18.00h) ENLLAÇ APLICATIU
12 de setembre Test de Nivell EOI Ribera d’Ebre a les 16.30h
17 de setembre Resultat test de nivell i escollir horaris a partir de les 12.00h
18 i 19 de setembre Escollir horaris fins el dia 19 a les 13.00h
Sorteig per l’assignació de places (consulta el dia 18 de setembre a partir de les 18.00h)
20 i 21 de setembre MATRÍCULA ONLINE NOUS ALUMNES (des del 19 a partir de les 18.00h fins el 21 a les 23.59h)
26 i 27 de setembre Matrícula ONLINE nous alumnes en llista d’espera i places vacants (des del 26 a partir de les 12.00h fins el 27 a les 23.59h.
25 de setembre INICI DE CLASSES

Recordeu que la preinscripció no equival a ser alumne oficial, si desprès del sorteig esteu admesos haureu de formalitzar la matrícula a l’EOI Ribera d’Ebre

Documentació que us cal lliurar:

1. Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport
  2. Original i fotocòpia de la certificació que ha permès l’exempció del test de nivell si escau
  3. Els majors de 14 i menors de 16 anys, document que acrediti quin idioma estan cursant a l’ESO com a primera llengua estrangera
  4. Original i fotocòpia del document que dóna dret a la reducció o exempció de taxes (família nombrosa, etc)