Expedició de títols

Nivells Bàsic A2 i Intermedi B1

L’alumnat que hagi superat el 2n curs obté el Certificat de nivell bàsic A2.
L’alumnat oficial de B1 o els candidats o candidates lliures que hagin superat les proves corresponents obtenen el Certificat de nivell intermedi B1.

Procediment:

• L’escola expedeix els certificats de manera automàtica sense que calgui sol·licitud prèvia ni pagament de taxes.
  • La persona interessada el pot recollir personalment al juliol a la secretaria del centre. Ha de presentant el DNI, passaport o NIE i signar al llibre corresponent.

Nivells Intermedi B2 i Avançat C1

L’alumnat oficial o els candidats o candidates lliures de B2.2 i C1 que han obtingut la qualificació d’Apte/a obtenen el Certificat de nivell intermedi B2 i Avançat C1, respectivament.

Procediment:

Cal abonar les taxes d’expedició a CaixaBank amb el document de pagament emès per l’escola i tornar a l’escola per presentar el justificant de pagament. Llavors l’escola tramita la sol·licitud del títol. El full de sol·licitud del títol segellat per l’escola juntament amb el resguard de pagament serveix a tots els efectes com a Certificat oficial.

Un cop l’escola rep el títol es comunica a la persona interessada.  S’ha de recollir personalment a la Secretaria del centre presentant el DNI, passaport o NIE. També es pot recollir presentant l’ autorització de terceres persones.  La persona que autoritzeu podrà venir a l’escola a signar en el vostre lloc per tal de recollir el títol. Consulteu en el següent enllaç horari d’atenció de SECRETARIA.