ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR (curs 2023-2024)

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

QUÈ ÉS EL CONSELL ESCOLAR?

El Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Al Consell Escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis i representant de l’Ajuntament.

LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys en el primer trimestre del curs escolar.  D’acord amb el Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia de centres educatius i la RESOLUCIÓ EDU/3014/2023, de 30 d’agost, s’estableix el calendari següent:

• Inici del procés:  a partir del dia 30 d’octubre de 2023.
  • Constitució de les meses electorals:  abans del dia 13 de novembre de 2023.
  • Votacions:  entre els dies 20 i 24 de novembre de 2023, ambdós inclosos.
  • Constitució del consell escolar i presa de possessió dels seus membres:  no més tard del dia 19 de desembre de 2023.

CALENDARI I ACTUACIONS EN LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DE L’EOI RIBERA D’EBRE

Consulta el calendari i les actuacions per a la renovació del consell escolar aquí.

Vols ser representant de l’alumnat en el consell escolar de la nostra escola?

Presenta la teva candidatura a la secretaria de l’escola del 3 fins el 16 de novembre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *