Informació relativa al final de curs 2019-2020

Seguint les instruccions del Departament d’Educació del 21 d’abril, s’ha modificat el calendari lectiu, s’han adaptat les programacions i el sistema d’avaluació a l’estat d’alarma i al període de confinament per la Covid19.

L’activitat lectiva acabarà el divendres 5 de juny. Fins a aquesta data, les activitats d’aprenentatge seguiran sent no-presencials, llevat que la situació millorés i la supressió de l’estat d’alarma, el calendari  de desconfinament i les recomanacions de les autoritats sanitàries pel que fa al distanciament social permetessin tornar-les a fer de forma presencial a l’escola.

Les adaptacions pel que fa al sistema d’avaluació de tots els nivells A1, A2, B1, B2.1 i B2.2 són les següents:

• Per superar l’avaluació del curs mitjançant aquest sistema d’avaluació adaptat es tindrà en compte:
    • El procés d’aprenentatge i els resultats de les activitats d’avaluació realitzades fins al 13 de març.
    • El procés d’aprenentatge i els resultats de l’avaluació a partir del 14 d’abril es tindran en compte quan ajudin l’alumnat a superar l’avaluació del curs.
  • No es faran les proves finals en el format convencional previst a principi de curs.
  • El/La vostre/a professor/a us donarà informació més detallada sobre com es concreten les noves mesures al vostre nivell.
  • Instem a tot l’alumnat a posar-se en contacte amb el professorat el més aviat possible per poder tractar cada cas de forma individualitzada.
  • Es reserva el període del 8 al 17 de juny per a activitats avaluatives.
  • Les notes es publicaran el dia 18 de juny
  • El curs acabarà el dia 19 de juny.

Especificacions per als cursos B1, B2.1 i B2.2

• Donat que no es pot garantir que es puguin administrar les proves de certificació unificades per a totes les EOI de Catalunya, s’ha establert el mateix sistema d’avaluació adaptat explicat per a tots els nivells.
  • El professorat avaluarà l’alumnat seguint els criteris descrits a l’apartat anterior i si supera el curs obtindrà el  certificat corresponent, vàlid a tots els efectes.

MOLT IMPORTANT

En el cas que finalment la situació millorés i es poguessin celebrar les proves de certificació unificades de manera presencial al centre:

• S’informarà degudament sobre el calendari de les proves.
  • El contingut de les proves de certificació no s’haurà adaptat a les modificacions que cada escola hagi fet a les programacions.
  • L’alumnat haurà de triar, si vol optar per presentar-s’hi o bé si vol ser avaluat a través del sistema d’avaluació adaptat descrit anteriorment. Una opció exclou l’altra.
  • En tot cas, l’alumnat haurà de fer la tria abans de la publicació dels resultats de l’avaluació adaptada pel centre.

Per dubtes i consultes podeu posar-vos en contacte amb el/la vostre/a professor/a o bé enviar un correu electrònic a e3010980@xtec.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *