II Concurs de disfresses de Halloween’23

Arriba el segon concurs de disfresses de Halloween a l’EOI. Anima’t i participa-hi!

BASES II Concurs de disfresses de Halloween’23 – EOI Ribera d’Ebre

PRIMERA – Participants

Podran participar en el concurs tot l’alumnat matriculat a l’EOI Ribera d’Ebre durant el curs 2023/2024.

SEGONA – Temàtica

La temàtica del concurs serà: ‘II Concurs de disfresses de Halloween’. No es publicaran ni s’acceptaran disfresses amb continguts contraris al dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar o a la pròpia imatge de les persones.

TERCERA – Actuació

Es farà una sola fotografia per participant o grup de participants. Les fotografies les faran els mateixos alumnes a l’espai Halloween ubicat al hall del centre IES Julio Antonio utilitzant el fons i/o els materials.

QUARTA – Com participar?

Els interessats a participar en aquest concurs han d’acudir disfressats completa o parcialment a l’espai Halloween esmentat els dies 30 i 31 d’octubre de 2023 entre les 15:30 i les 21:00 hores. No cal inscripció prèvia.

Serà el mateix alumnat qui farà arribar aquesta fotografia al correu de l’escola e3010980@xtec.cat abans del 2 de novembre. La direcció de l’EOI publicarà les fotografies que s’adiguin a les bases d’aquesta convocatòria a la xarxa social Instagram.

L’alumnat que hi participi ha d’haver autoritzat la cessió dels drets d’imatge d’aquest curs escolar a data anterior a les dates del concurs. Altrament, no podrà participar al concurs.

CINQUENA – Exposició i difusió de les fotografies

Les fotografies dels participants que compleixin els requisits es publicaran al compte d’Instagram de l’EOI Ribera d’Ebre durant aquella setmana. Els participants accepten que la seva fotografia sigui visible en aquesta xarxa social.

Les imatges es podran consultar a la galeria fotogràfica del compte d’Instagram de l’EOI Ribera d’Ebre podran ser votades lliurement pels internautes, sense que això pressuposi una bestreta de la decisió final del jurat.

SISENA – El jurat i la decisió del jurat

Hi haurà dos jurats, els quals estaran compostos per:

• els mateixos delegats i delegades de cada curs i llengua, i també pel professorat del centre
  • els mateixos seguidors del compte de l’EOI Ribera d’Ebre a Instagram, els quals podran votar mitjançant l’opció “m’agrada”.  La fotografia amb més “m’agrada” serà la guanyadora.

En cas d’empat, serà el professorat qui desempati.

Des del 3 de novembre fins el 9 de novembre de 2023 inclòs es podran votar les fotografies del concurs al compte de l’EOI Ribera d’Ebre a Instagram. S’acceptarà més d’un vot per usuari.

A partir del 10 de novembre de 2023 es publicaran els noms dels guanyadors al compte de l’EOI Ribera d’Ebre a Instagram. L’EOI Ribera d’Ebre es posarà en contacte per mitjans privats amb els guanyadors dels concurs.

La decisió del jurat serà definitiva i inapel·lable.

SETENA – Els premis

S’estableixen dos premis:

• Premi jurat EOI Ribera d’Ebre (delegats i delegades, i professorat): un únic premi a títol individual concedit a la disfressa més terrorífica.
  • Premi jurat popular (usuaris d’Instagram seguidors del compte EOI Ribera d’Ebre): un premi d’un màxim de 4 persones concedit al grup més original.

La renúncia a un premi, sigui quina sigui la raó que la motivi, no donarà dret a l’agraciat/ada a cap mena de compensació o canvi. Tampoc es podrà bescanviar a l’establiment col·laborador per una compensació econòmica.

VUITENA – Acceptació de les bases

La participació com a participant en el denominat “II Concurs de disfresses de Halloween 2023” suposa la plena acceptació i conformitat amb les bases que regeixen aquesta convocatòria.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *