Concurs de Memes EOI Ribera D’Ebre 2022

Arriba el primer concurs de memes de l’EOI Ribera d’Ebre.

Aquí trobareu tota la informació.

Anima’t i mostra’ns la teva creativitat!

BASES CONCURS DE MEMES EOI RIBERA D’EBRE 2022

1a Edició

L’EOI Ribera d’Ebre, amb l’acord del Consell Escolar, organitza un concurs de memes amb els següents objectius:

• Compartir inquietuds culturals i artístiques
  • Posar en valor el llenguatge visual i les seves funcions comunicatives i expressives
  • Incentivar la creativitat artística
  • Incentivar la competència digital en un entorn cada cop més tecnològic
  • Fomentar la producció escrita en llengua estrangera

Bases

1. Temàtica:

Les obres han de ser memes originals formats per una imatge i un text en francès o anglès.

1. Participants:
  • Alumnat matriculat a l’escola
  • Alumnat menor amb l’autorització d’ús d’imatges i xarxes específica
  • Antic alumnat de la nostra escola
  1. Candidatura:

Cada candidat pot participar amb un màxim d’una fotografia, s’haurà d’enviar la fotografia al correu de l’escola e3010980@xtec.cat amb el títol i les dades del candidat. Quan l’EOI verifiqui la imatge enviarà contesta al candidat. A partir de llavors, la persona candidata pot penjar la seva fotografia a l’Instagram acompanyant-la amb el hashtag de l’escola #eoiriberadebre, i en cas de no tenir Instagram, simplement enviar-la per correu electrònic.

1. Terminis:
  • Enviament de la fotografia al correu e3010980@xtec.cat de l’1 al 20 d’abril.
  • Publicació de la fotografia a Instagram: del 15 al 20 d’abril.
  • Votacions de les fotografies: del 21 al 28 d’abril.
  1. Veredicte:

Hi haurà 2 premis:

• Premi per valoració popular a Instagram, les fotografies seran penjades al perfil d’Instagram de l’EOI Ribera d’Ebre.  Nombre de likes: En la votació popular la fotografia que tingui més likes serà la guanyadora. *En cas d’empat de likes el jurat desempatarà.
  • Premi per valoració del jurat format pel claustre de l’EOI Ribera d’Ebre i la membre del PAS.

Es valorarà:

• La relació amb el tema del concurs Meme
  • La qualitat artística i l’impacte visual de l’obra
  • La creativitat i l’originalitat.
  • Les obres han de ser inèdites, per tant, es descartaran obres plagiades.
  • L’alumne ha de ser l’autor del meme que ha ser inèdit i original

El jurat comunicarà les persones guanyadores el 29 d’abril.  També es farà públic a les xarxes i el web de l’escola.  El premi pot quedar desert si les obres no reuneixen les característiques o la qualitat suficient.

1. Premis

Per a les dues categories (votació popular i jurat) el premi consistirà en una experiència gastronòmica per a dues persones.

1. Drets i responsabilitat

La participació al concurs implica l’acceptació de totes les bases, així com l’autorització a l’EOI Ribera d’Ebre per reproduir i difondre-les al seu web, Facebook i Instagram.

Es pressuposa que els participants tenen els drets de les obres i el dret d’imatge de les persones que hi apareixen.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *