Preus matrícula

Taxes oficials per al curs 2024-2025

Un cop hagueu triat grup i horari, haureu d’imprimir-vos el full de pagament i fer l’ingrés en el termini de 24 hores a partir de la formalització de la matrícula a qualsevol terminal de Servicaixa de Caixabank o bé amb targeta de crèdit. El pagament també es pot fer amb Línia Oberta. Heu d’entrar a l’apartat Pagaments i impostos i introduir els codis que trobareu al rebut de pagament.

L’import a pagar pels nivells A1, A2 i C1 correspon als preus públics establerts per la Generalitat de Catalunya.

L’import a pagar pels nivells B1 i B2 correspon a les taxes establertes per la Generalitat de Catalunya.

Consulteu els taxes, preus públics i bonificacions i exempcions.

TAXES (B1 i B2)
Primera vegada Primera repetició Segona Repetició
Matrícula Ordinària 297,60€+30€* 386,90€+39€* 535,70€ + 54€*
Família Nombrosa (Cat. General) i Monoparental (Cat. Gral i especial) 148,80€+15€* 193,45€+19,50€* 267,85€ + 27€*
*Preu públic obligatori: El preu pels serveis d’accés a la plataforma i materials didàctics dels ensenyaments d’idiomes.
 PREUS PÚBLICS (A1, A2 i C1)
Primera vegada Primera repetició Segona Repetició
Matrícula Ordinària 275,00€+30€* 357,50€+39€ 495,00€ + 54€
Família Nombrosa (Cat. General) i Monoparental (Cat. Gral i especial) 137,50€+15€* 178,75€+19,50€ 247,50€ + 27€
*Nou preu públic obligatori: El preu pels serveis d’accés a la plataforma i materials didàctics dels ensenyaments d’idiomes.

Marc Legal:

Ordre EDU/90/2023, de 21 d’abril, per la qual es dona publicitat de les taxes vigents que gestiona el Departament d’Educació

Ordre EDU/114/2021, de 25 de maig, per la qual es modifica l’Ordre EDU/155/2020, de 18 de setembre, per la qual se suprimeixen, es creen i s’actualitzen els preus públics i els imports de determinats ensenyaments i serveis docents de les escoles oficials d’idiomes del Departament d’Educació

Ordre ENS/10/2015, de 12 de gener

BONIFICACIONS I EXEMPCIONS

*En qualsevol cas de reducció de la taxa de matrícula s’haurà d’aportar la justificació corresponent de les exempcions

• títol de família nombrosa o el títol de família monoparental
  • certificat de discapacitat o la targeta acreditativa de la discapacitat
  • persones víctimes d’actes terroristes: resolució del Ministeri de l’Interior
  • persones privades de llibertat: certificat de l’Administració de Justícia
  • persones membres d’unitats familiars que percebin la renda mínima d’inserció o la renda activa d’inserció: certificat de l’administració corresponent.
  • alumnes que tinguin concedida una beca per a estudis d’idiomes per part de l’Administració pública competent en la matèria. Si un alumne es matricula de dos o més idiomes, l’exempció només abasta l’idioma per al qual s’ha concedit la beca. L’exempció només es concedirà per al mateix curs acadèmic per al qual s’ha concedit la beca. A l’efecte de formalització de la matrícula oficial, l’alumne ha d’abonar la taxa si encara no té concedida la beca. Un cop se li notifiqui la concessió de la beca, podrà demanar la devolució de l’import de la taxa mitjançat el procediment de devolució d’ingressos indeguts
  • persones víctimes de violència de gènere: ordre de protecció judicial, Informe del Ministeri Fiscal que indiqui l’existència d’indicis de què està essent objecte de violència, Sentència condemnatòria de la persona agressora o bé Certificat del Dept. de Benestar i Família, Ajuntament o centre d’acollida indicant la seva situació.
  • alumnes que en el curs acadèmic immediatament anterior han obtingut matrícula d’honor en el batxillerat o el Premi Extraordinari de Batxillerat (resten exempts de la taxa corresponent a la primera matrícula),
  • menors tutelats o ex tutelats menors de 21 anys d’edat (la condició de persona tutelada o ex tutelada s’acredita per mitjà del certificat emès per la Direcció General d’Atenció a la Infància i la Adolescència o l’òrgan equivalent d’altres comunitats autònomes).

En el cas de tenir descompte o bonificació per família nombrosa o discapacitat cal que lliureu la documentació necessària (document original i fotocòpia) a secretaria abans de l’inici de classes. També caldrà que lliureu a secretaria una fotocòpia del DNI.

Aclariments: No està permès matricular-se com a alumnat oficial i lliure del mateix idioma durant del mateix any acadèmic.