Matrícula nou alumnat

Llença’t a aprendre idiomes amb l’Escola Oficial d’Idiomes de Badalona! Vine i parlaràs anglès, francès o alemany!

Preinscripció de 1r a C2 i accés a consultes per internet

Enllaç a l’aplicació informàtica de preinscripció oberta de les 12.00 h del 2 de setembre fins a les 15 hores del 9 de setembre de 2024.

• En el cas d’haver d’ajuntar un certificat que eximeixi de la prova de nivell, és molt important assegurar-se que aquest ha estat acceptat abans del 9 de setembre fins a les 17 h a la mateixa aplicació informàtica de preinscripció. En cas de no ser vàlid, cal posar-se en contacte amb l’escola o canviar la preinscripció a prova de nivell.
  • Test de nivell telemàtic per tots els idiomes impartits a la nostra escola. Cal fer-lo quan es tenen coneixements de l’idioma, però no es disposa de cap certificat que acrediti el nivell. El període per fer-lo s’inicia en el moment de fer la preinscripció i finalitza a les 17.00 hores del 12 de setembre de 2024.
  • Tria d’horari: des del moment que s’obté el resultat del test fins a les 10 h del dia 16 de setembre de 2024.
  • Sorteig per a l’assignació de places: 16 de setembre de 2024, a les 12.00 hores. Consulta pública de resultats a partir de les 18 hores, a l’aplicació de la preinscripció.
  • Període de matriculació en línia (alumnes admesos): des de les 18 hores del 16 de setembre fins a les 23.59 hores del 18 de setembre de 2024.
  • Període de matriculació en línia de les places vacants (llista d’espera): el 20 de setembre de 2024 des de les 12 hores (anglès); 21 de setembre de 2024 des de les 9 hores fins al 22 de setembre a les 23.59 hores (tots els idiomes, anglès inclòs).
NIVELL C2
IMPORTANT:

En matricular-vos a l’Escola Oficial d’Idiomes de Badalona, us esteu matriculant en un ensenyament presencial. És la vostra responsabilitat assistir a les classes, seguir les activitats d’aula, que poden comportar l’ús del telèfon mòbil, les tasques telemàtiques (aules Moodle/ Google Classroom) i altres deures que el professorat us encarregui. Aquesta feina constitueix informació essencial per a l’avaluació continuada i per al seguiment que el professorat fa del seu alumnat.