PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA NOU ALUMNAT. CURS 2023-2024

Tothom que es matricula al mes de setembre es considera nou alumnat, per la qual cosa ha de seguir el procediment descrit aquí.

Requisits:

• Tenir 16 anys complerts el 31 de desembre de l’any en curs per a cursos d’anglès.
  • Tenir 14 anys complerts el 31 de desembre de l’any en curs per a cursos de francès.
  1. Calendari de preinscripció i matrícula per al curs 2023–2024:
  • Preinscripció telemàtica: des de les 9h del 4 de setembre fins a les 14h del 13 de setembre de 2023.  Enllaç
  • Preinscripció presencial (a la secretaria de l’EOI Ribera d’Ebre): 13 de setembre de 2023 fins a les 14h.

Podeu fer una única preinscripció per idioma i un màxim de dues preinscripcions a dos idiomes diferents.  A la preinscripció heu de triar l’EOI Ribera d’Ebre com a primera opció.

En fer la preinscripció, heu de triar:

1.  Accedir al primer curs de l’idioma que us interessi. No cal fer test de nivell.
  2.  Accedir a un nivell concret, sempre que pugueu acreditar el vostre nivell amb un dels possibles accessos que us apareixeran a l’aplicatiu. Aquests accessos poden ser:
  • un curs o certificat d’una EOI aprovat. ATENCIÓ!!! Si veniu d’una EOI de fora de Catalunya, heu d’aportar certificació acadèmica, expedida per la secretaria de l’EOI d’on veniu.
  • una certificació equivalent reconeguda pel Departament d’Educació. Podeu consultar aquestes certificacions aquí.

A l’aplicatiu, cal especificar el tipus de documentació que presenteu i adjuntar-la escanejada en el moment de fer la preinscripció. Si no us és possible, podeu portar la documentació físicament a l’escola entre el 4 i el 13 de setembre o bé enviar-la per correu electrònic a e3010980@xtec.cat. A l’escola validarem aquesta documentació abans que s’obri el termini per formalitzar la matrícula.

3.  Fer el test de nivell si no teniu clar quin és el vostre nivell o no teniu cap certificació. Heu de triar l’EOI Ribera d’Ebre com a primera opció.

Dates del TEST DE NIVELL EN LÍNIA d’anglès i francès: des de les 9h del 4 de setembre fins a les 14h del 13 de setembre de 2023 des del mateix aplicatiu de preinscripció.

Test en línia d’anglès i francès

La prova consisteix en un test de preguntes d’opció múltiple repartides en tres blocs. El primer bloc avalua l’ús de la llengua, el segon i el tercer bloc avaluen l’ús de la llengua i la comprensió oral. Al tercer bloc també hi ha una petita prova d’expressió escrita.  La dificultat de les preguntes augmenta progressivament.  Al final del bloc 1 i del bloc 2 obtindreu una assignació de nivell.  Al final del bloc 3 obtindreu una assignació provisional.  L’assignació definitiva l’obtindreu quan un/a docent hagi corregit la vostra producció escrita.  Llavors, podreu triar grup o grups.

Si, en acabar el bloc, el nombre de respostes correctes és suficientment alt, el sistema us permetrà accedir al bloc següent per optar a una assignació a un nivell més alt.

Si, en acabar un bloc, teniu l’opció a passar al bloc següent però voleu quedar-vos al nivell assignat, podeu finalitzar el test.

El resultat del test en línia té caràcter diagnòstic i només és vàlid per a realitzar la matrícula.  L’objectiu d’aquest test és conèixer el nivell en què podeu aprofitar més el curs a l’EOI.  No utilitzeu diccionaris o llibres de consulta ni demaneu ajuda.

La durada del primer bloc és de 45 minuts, la del segon bloc és de 30 minuts i la del tercer és de 80 minuts.  Necessiteu tenir una bona connexió a internet i sense distraccions.

Horaris anglès i francès curs 2023-2024

1. Matrícula nou alumnat oficial

La matrícula del nou alumnat es realitzarà telemàticament al mateix aplicatiu que heu utilitzat per fer la preinscripció.  Si sortiu com a admesos al sorteig d’assignació de places us podeu matricular a partir del 15 de setembre a les 20h i fins a les 23.59 h del 19 de setembre. Podreu escollir grup i horari al mateix aplicatiu.

Places vacants: a partir del 21 de setembre a les 12h

3.  Pagament i bonificacions

Un cop hagueu triat grup i horari, haureu d’imprimir-vos el full de pagament i fer l’ingrés en el termini de 24 hores a partir de la formalització de la matrícula a qualsevol terminal de Servicaixa de Caixabank o bé amb targeta de crèdit. El pagament també es pot fer amb Línia Oberta. Heu d’entrar a l’apartat Pagaments i impostos i introduir els codis que trobareu al rebut de pagament.

L’import a pagar pels nivells A1, A2 i C1 correspon als preus públics establerts per la Generalitat de Catalunya.

L’import a pagar pels nivells B1 i B2 correspon a les taxes establertes per la Generalitat de Catalunya.

Consulteu els taxes, preus públics i bonificacions i exempcions aquí.