MATRÍCULA ANTIC ALUMNAT (curs 2023-2024)

Comença el procés de matrícula per antic alumnat del 3 al 10 de juliol.  Matricula’t i no hi pensis més!

ALUMNES
3 i 4 de juliol Alumnat d’A1 a B2.2 del curs 2022-2023 que ha obtingut la qualificació d’APTE/A i que es vol matricular a un grup de la mateixa franja horària *
5 i 6 de juliol Alumnat d’A1 a B2.2 del curs 2022-2023 que ha obtingut la qualificació d’APTE/A i que es vol matricular a un grup d’una franja horària diferent*
7 i 10 de juliol Alumnat d’A1 a C1 del curs 2022-2023 que ha obtingut la qualificació de NO APTE/A, NO PRESENTAT/DA o que va fer la RENÚNCIA de matricula

*Consulteu els horaris per al curs 2023-2024 aquí.

Per fer aquesta matrícula, l’alumnat haurà d’entrar a la pàgina web de l’escola EOI Ribera d’Ebre on trobarà l’enllaç a l’aplicatiu des del qual farà la matrícula. Aquest aplicatiu obrirà cada nou termini a les 9.00 h sense tancar l’anterior franja. Ajuda per accedir-hi.

Els alumnes hauran de pagar l’import de la taxa o preu públic. En el moment de formalitzar-la, l’aplicatiu generarà el “Resguard de matrícula oficial – Curs 2023-2024”, que hauran de guardar per fer efectiu l’import a l’entitat bancària. També es pot fer el pagament en línia a través de l’enllaç a l’entitat bancària. Tant si es fa el pagament presencial a l’entitat o el pagament telemàtic, cal tenir en compte que el termini és de 24.00 h a partir de la formalització de la matrícula.

L’alumne que no es matriculi dins d’aquest període de matrícula del mes de juliol perdrà la seva prioritat de dia i d’horari respecte als que ja ho hagin fet. Qualsevol incidència relacionada amb la matrícula, l’alumne l’haurà de resoldre els dies 11 i 12 de juliol presencialment a l’escola.

Els alumnes que es matriculin el mes de juliol no podran preinscriure’s el mes de setembre de la mateixa llengua i curs en una altra escola amb la intenció de traslladar-hi la matrícula feta. El trasllat de matrícula d’una escola a una altra es fa, de manera ordinària, durant el curs i en el cas que l’escola a la qual es vulgui traslladar la matrícula disposi de places.

De manera extraordinària i dins el període no lectiu, els alumnes oficials, un cop hagin formalitzat la matrícula al seu centre d’origen, poden sol·licitar un trasllat de matrícula a una altra escola els dies 13 i 14 de juliol. La sol·licitud es farà presencialment a l’escola de destinació, i quedarà condicionada a la disponibilitat de places. L’escola de destinació es posarà en contacte amb els alumnes, a través dels mitjans que estableixi, per notificar  l’acceptació o la denegació del trasllat. En cas d’acceptació, el procés de trasllat ha d’haver acabat abans del 20 de juliol.  La documentació que caldrà aportar en el moment de sol·licitar el trasllat serà el full de pagament de la matrícula. En cas que s’accepti, caldrà tramitar el trasllat d’expedient a l’escola d’origen.

Llegiu tota la informació sobre les taxes i preus públics per als cursos d’Escola Oficial d’Idiomes. En el moment de fer la matrícula online l’alumnat ha de seleccionar les bonificacions i/o exempcions que li pertoquin.