Calendari exàmens finals 2020-2021

Els alumnes oficials concertaran la prova oral amb la seva professora.

Els candidats lliures rebran la convocatòria de la prova oral el dia de la prova escrita.

Els candidats lliures han de portar el DNI original a totes les proves.

DIA HORA PROVA GRUP AULA PROFESSORA

MO= Mediació Oral             ME= Mediació escrita

PUBLICACIÓ DE RESULTATS: 23 de juny

REVISIÓ EXÀMENS A1, A2 i B2.1: 22 de juny

Les reclamacions es podran presentar per escrit a la direcció del centre fins el 29/06/2021 a les 12.00h. La resolució tindrà lloc el dia 30/06/2021.

MOLT IMPORTANT:

Els exàmens de les escoles oficials d’idiomes són exàmens de caràcter oficial i per tant subjectes a un calendari de proves inalterable.

En el cas que algun/a alumne/a per motius de força major no pugui assistir a qualsevol de les proves en la data assignada, haurà d’adreçar una instància a la directora del centre exposant els motius i adjuntant documentació acreditativa abans del dia 25 de maig de 2021. La direcció del centre estudiarà el cas i si ho considera oportú, oferirà a l’alumne/a la possibilitat de realitzar la prova en una altra data.

En el cas que algun alumne pateixi una incidència imprevisible de caràcter personal el mateix dia de la prova, haurà d’adreçar una instància a la secretaria del centre exposant els motius i adjuntant documentació acreditativa, just el dia següent de la prova. La direcció del centre estudiarà el cas i si ho considera oportú, oferirà a l’alumne/a la possibilitat de realitzar la prova en una altra data.

NOTA: Atesa la situació de pandèmia generada per la COVID-19 i d’acord amb els requeriments que en cada moment facin les autoritats sanitàries competents, els calendaris i els termes previstos, es podran veure modificats per preservar la seguretat sanitària dels participants. Si aquest fos el cas, els nous calendaris d’actuació i els nous termes, es faran públics a la pàgina web del Departament d’Educació:http://educacio.gencat.cat/ca/serveis-tramits/proves/proves-lliures-obtencio-titols/convocat-ordinaria-idiomes/calendari/ i al web del nostre centre: https://agora-eoi.xtec.cat/eoiriberadebre/

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *