Test de Nivell

• Test de nivell d’ANGLÈS i d’ALEMANYen línia del 4 al 13 de setembre.
  • Test de nivell de RUSpresencial 12 de setembre a les 18.00 i 13 de setembre a les 10.30

Com puc accedir al test online?

Primer de tot, cal fer la preinscripció telemàtica del 4 al 13 de setembre (14 hores) i selecciona l’opció de fer TEST DE NIVELL. El test estarà disponible durant tot el període de preinscripció del  4 al 13 de setembre (fins a les 14 hores).

En què consisteix el test?

El test conté preguntes d’opció múltiple repartides en tres blocs. El primer bloc avalua l’ús de la llengua, el segon bloc avalua l’ús de la llengua i la comprensió oral; finalment, el tercer bloc avalua l”ús de la llengua, la comprensió oral i l’expressió escrita. La dificultat de les preguntes augmenta progressivament. En acabar cada bloc els alumnes coneixeran el curs al qual han estat assignats i, segons el resultat obtingut, se’ls permetrà continuar al bloc següent, si és el cas. L’alumnat al qual se li ofereixi la possibilitat de continuar al bloc següent, podrà rebutjar-ho i quedar-se amb l’assignació obtinguda al bloc anterior, si així ho vol.

El test permet accedir a tots els nivells?

El test permet accedir als nivells des d’A2 fins a C1. Per accedir al nivell C2.1 d’anglès cal tenir un certificat de nivell C1 (consulteu els certificats acceptats pel Departament d’Educació en aquest enllaç).

El test s’ha de fer tot seguit?

No, cada bloc es pot fer en moments diferents. PERÒ, les preguntes d’un bloc s’han de respondre en el temps estipulat. Per començar un bloc nou, cal anar a la ZONA PERSONAL de l’aplicació de preinscripció i clicar el botó de TEST.

Què cal fer després del test?

Un cop acabat el test i obtingut el resultat, el candidat/a haurà de triar horaris (pot escollir fins a 4 horaris diferents dels 2 centres seleccionats en la preinscripció).

Què passa si no tinc un dispositiu informàtic (ordinador, tauleta, mòbil…)?

Poseu-vos en contacte amb l’EOI Calella per correu electrònic: eoicalella@xtec.cat per tal que us donem hora per poder realitzar el test a l’escola.

Què faig si tinc un problema amb el test?

Poseu-vos en contacte amb l’EOI Calella per correu electrònic eoicalella@xtec.cat explicant el problema i indicant clarament les vostres dades personals: nom i cognoms, DNI, número de preinscripció.

Si ja tinc un certificat d’anglès, he de fer el test en línia?

Si es té un certificat que dona accés a un nivell concret, no cal fer el test. En el moment de fer la preinscripció, cal marcar que es té un certificat i cal adjuntar-lo a l’aplicatiu. El certificat que adjunteu s’haurà de validar per la secretaria de l’escola, en cas que el vostre certificat no és vàlid, a l’aplicatiu de preinscripció constarà que no és vàlid i s’habilitarà la possibilitat de fer el test en línia abans del 10 de setembre.

Si voleu accedir a un nivell superior al que podeu accedir amb el vostre certificat, heu de realitzar el test de nivell.

Què faig si m’ha passat el termini de preinscripció?

Un cop acabat el termini de preinscripció trobareu la informació al web del centre sobre com accedir a les possibles places vacants.