Matrícula nous alumnes

PREINSCRIPCIÓ 2023-2024

La preinscripció és un tràmit obligatori per entrar com alumne/a nou/va a l’EOI Calella. Es fa telemàticament a través del web: http://www.eoidigital.com/preinscripcio/alumnes/ o presencialment els dies indicats.

Es considera alumnat nou:

• Aquells que accedeixen per primera vegada a l’EOI Calella.
  • Alumnes de l’EOI Calella que comencen un altre idioma.
  • Alumnes lliures que volen ser oficials.

La preinscripció pot ser a:

• A1 (primer): Si NO es tenen coneixements de l’idioma o es vol començar des de zero.
  • Test de nivell: Si es tenen coneixements de l’idioma i es vol començar des d’un nivell superior a A1 i NO es disposa d’un CERTIFICAT de l’idioma segons la taula d’exempcions (certificats reconeguts d’anglès / certificats reconeguts d’alemany). L’alumne haurà de fer el test de nivell “on line” o presencialment, d’acord amb les instruccions que rebi en el moment de fer la preinscripció.
  • A2 a C1: NOMÉS si té aprovat el curs anterior en qualsevol EOI o si té un CERTIFICAT de l’idioma segons la taula d’exempcions. En aquest cas en el moment de fer la matrícula presencial ha de portar una fotocòpia del certificat.
  • C2.1 i C2.2. NOMÉS si té aprovat el curs anterior en qualsevol EOI o si té un CERTIFICAT de l’idioma segons la taula d’exempcions. A aquest dos cursos no es pot accedit mitjançant una prova de nivell.

Proves de nivell

1. El test de nivell només té valor per a la formalització de la matrícula i validesa per a un any acadèmic.
  2. Una vegada feta la preinscripció cal consultar al web el dia i hora que es realitzarà la prova. Per als idiomes per als quals estigui disponible un test de nivell telemàtic, el període s’inicia en el moment de fer la preinscripció i fins al 11 de setembre.
  3. La NO presentació al test de nivell suposa l’anul·lació de la preinscripció