Matrícula d’actualització

Vas fer cursos en una EOI fa temps i t’agradaria repassar continguts? Llavors et podria interessar fer una matrícula d’actualització.

Sol·licitud matrícula d’actualització

L’alumnat pot tornar a fer un curs realitzat sempre que hagin transcorregut dos anys acadèmics des de la finalització del curs.

La matrícula s’ha de fer al final del procés de preinscripció i matrícula del nou alumnat, sempre i quan en quedin places vacants del nivell sol·licitat.

Cal tenir en compte condicions següents:

• La sol·licitud només té validesa per a un curs acadèmic i, per tant, s’ha de fer cada any.
  • La matrícula no té efectes acadèmics ni dona lloc a cap certificat oficial.
  • No es pot sol·licitar una nova expedició del certificat obtingut anteriorment.
  • Cal pagar la taxa o preu públic corresponent.
  • Dins un mateix curs acadèmic, no es poden tenir una matrícula ordinària i una matrícula d’actualització per al mateix idioma.
  • La sol·licitud s’ha de fer presencialment a la secretaria de l’escola (consulteu-ne l’horari) durant el mes de setembre un cop finalitzat el procés de preinscripció i matrícula del nou alumnat, s’informarà a les persones interessades del procediment de matriculació.