DEL 29 DE JULIOL AL 30 D’AGOST

BON ESTIU

Novetat: Test de Nivell en línia (anglès)

A partir del curs 21-22, el test de nivell d’anglès es farà en línia.

Com puc accedir al test?

Primer de tot, cal fer la preinscripció telemàtica del 31 d’agost al 3 de setembre (14 hores) i selecciona l’opció de fer TEST DE NIVELL. El test estarà disponible del 31 d’agost al 10 de setembre.… Llegeix més»

Taxes i preus públics 21-22

CONSULTEU PREUS DE MATRÍCULA i DESCOMPTES

NOVETATS: Tenen bonificació de 50% de l’import de la matrícula.

• Alumnes matriculats en dues llengües en la matrícula d’una de les dues sempre i quan sigui de nivell A1, A2, C1 o C2.
  • Alumnes que després d’haver cursat el nivell B2.2 es matriculin en el curs immediatament posterior en una nova llengua estrangera en el nivell A1, A2, C1 o C2.
  • Alumnes dels centres sostinguts amb fons públics, que es matriculen en el nivell A1, A2, C1 o C2 d’una llengua estrangera, diferent a la llengua estrangera obligatòria del currículum que estudien en el centre educatiu.
  • Les bonificacions de 50% que s’apliquen als nivells A1, A2, C1 i C2 són acumulables.