Informacions i avisos

ALUMNAT PIA+ CURS: CONDICIONS DEL PROGRAMA PIA+

Aquí trobareu la informació referent a les característiques del programa PIA+ EOI. Més informació aquí.

***

RECORDATORI: ON i COM PUC ACCEDIR PER TAL DE CONSULTAR LES MEVES NOTES i REALITZAR LA MATRÍCULA PER AL CURS VINENT?

Les qualificacions acadèmiques (APTE/A, NO APTE/A, NO PRESENTAT/DA i/o NO QUALIFICAT/DA) es poden consultar a l’aplicació CentrosNET . (+INFO publicació de resultats ).

A través d’aquesta aplicació també podreu realitzar la MATRÍCULA DE L’ANTIC ALUMNAT  (+ INFO matrícula antic alumnat )/

centrosnet

Teniu a la vostra disposició aquesta GUÍA D’ACCÉS i USOS DE CENTROSNET per facilitar-vos l’accés a l’aplicació de matrícula.

Per a accedir a CentrosNET heu d’introduir SEMPRE les dades personals dels 3 camps: USUARI (=data de naixement dd/mm/aaaa), CONTRASENYA (= DNI sense lletra,o NIE amb la primera lletra i sense la darrera, o passaport amb tots els números i lletres) i CONTRASENYA PERSONAL (= aquella que us haureu generat vosaltres mateixos).

***