Preinscripció i matrícula – nous alumnes

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA ONLINE – accediu a la PREINSCRIPCIÓ

(actiu des del 4 de setembre, a les 9h, i fins el 13 de setembre de 2023, a les 14h)

Presentació presencial de sol·licituds en cas de no poder realitzar la preinscripció online: 13 de setembre fins les 14h (consulteu horari de secretaria)

Informació del procediment i del termini de preinscripció i matrícula ONLINE curs 23/24

• Consulta pública de resultats del sorteig d’assignació de places: 15 de setembre a partir de les 20h a l’aplicació de la preinscripció.
    • Període de matriculació en línia (alumnes admesos): del 15 de setembre a les 20h fins el 19 de setembre a les 23h59.
    • Període de matriculació en línia a les últimes places vacants:
        • Anglès: 21 de setembre des de les 12h fins el 22 de setembre a les 23h59
        • Francès: 22 de setembre des de les 9h fins a les 23h59
    • Grups i horaris – anglès / francès
    • Taxes i preus públics / Bonificacions i exempcions: + Info
        • IMPORTANT: La matrícula només es considera formalitzada a tots els efectes quan s’han pagat totes les taxes i preus públics aplicables (i, si escau, s’ha presentat tota la documentació requerida).
        • Un cop efectuat el pagament, en cas d’haver declarat alguna BONIFICACIÓ O EXEMPCIÓ cal trametre al centre la documentació que la justifica a través del correu electrònic eoibarcelona-sants@xtec.cat.
        • En cas de no gaudir de bonificacions o exempcions no cal trametre el resguard de pagament.
    • Calendari lectiu

INFORMACIÓ SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA DEL NIVELL C2 D’ANGLÈS

El nivell C2 no s’imparteix actualment a l’EOI Barcelona V – Sants. Més informació al web del Departament d’Educació (centres on s’imparteix nivell C2 d’anglès).