Podeu descarregar-vos les sol·licituds i presentar-les a Secretaria en l’horari d’atenció.
- Justificació d’absències de menors d’edat
- Sol·licituds:
- General
- Autorització per al lliurament de títol/certificat
- Autorització de tràmit
- Devolució de taxa/preu públic per renúncia a la matrícula, només en cas de renúncia al curs dins del termini establert del 10 d’octubre de 2024.
- Per aquest tràmit només es retorna l’import de la matrícula, no el pagament del material/serveis.
- Documentació requerida:
- Resguard de matrícula
- Resguard de pagament
- Accés al formulari en línia (opció recomanada, ja que permet fer el seguiment de l’estat del tràmit)
- Sol·licitud en paper (només en cas excepcional)
- Devolució de taxa/preu públic: altres pagaments indeguts (inscripció a proves lliures, etc…)
- Documentació requerida:
- Resguard de matrícula, d’inscripció a proves o processos selectius o de sol·licitud de títol, segons correspongui.
- Resguard de pagament
- Es recomana sol·licitar la devolució de les taxes i els preus públics gestionats pel Departament d’Educació a la web de Tràmits GENCAT, en aquest enllaç.
- Sol·licitud en paper (només en cas excepcional)
- Documentació requerida:
- Canvi de nivell (fins al 30/10/2024)
- Renúncia de matrícula (fins al 29/11/2024)
- Canvi d’horari (fins al 20/12/2024)
- Trasllat d’expedient (fins al 30/04/2025)
- Convocatòria addicional (en període de matrícula de juliol)
- Suggeriments