Nous punts de les Normes d’organització i funcionament del centre
Aprovats en el consell Escolar del 27/01/2023
- Desconnexió digital:
Per tal de preservar el dret a la desconnexió digital, el professorat del centre respecta l’horari de la jornada laboral (de dilluns a dijous de 9 a 21 i divendres de 9 a 15h) a l’hora d’enviar correus electrònics. Si algun membre del claustre necessita treballar fora de la jornada laboral, es recomana:
- Programar l’enviament de correus perquè es rebin en jornada laboral.
- Deshabilitar les notificacions del Drive (Google Docs…).
- Alumnes amb trasllat a mig curs d’avaluació continua:
Si un alumne arriba a l’escola a mig curs o passat ja el primer trimestre provinent d’una altra EOI i té avaluació contínua, cal que aquest alumne sol·liciti al professor de l’EOI d’origen faci arribar a l’escola un escrit amb l’avaluació d’aquest alumne en aquella escola durant aquesta primera part del curs, per tal que se li pugui convalidar aquesta part de l’avaluació contínua.
- Nomenaments de comunicació social:
Cada any l’equip directiu ha de nomenar aquell professorat que s’encarregarà de la comunicació social de l’escola (xarxes com Instagram, Twitter i la pàgina web).
Segueix-nos!