Lectures d’estiu

Has acabat els exàmens… i ara què fins al setembre? Amb aquestes lectures et mantindràs en forma per al curs vinent i a més viatjaràs sense sortir de casa!

Pots demanar-los en préstec a la nostra biblioteca.

  • A1

    Us proposem una selecció d’històries curtes que tenen com a rerefons diferents ciutats d’Alemanya i Àustria, que poden inspirar els vostres futurs viatges. 

A1

Us proposem una selecció d’històries curtes que tenen com a rerefons diferents ciutats d’Alemanya i Àustria, que poden inspirar els vostres futurs viatges. 

  • A2 i B1 TATORT DaF. 
  • De la serie televisiva amb molt d’èxit a Alemanya i Àustria us portem un recull d’històries que tenen lloc a diferents localitzacions interessants. Amb el CD que porten podreu practicar la comprensió oral i la lectura a la vegada. Una font d’inspiració per als escrits creatius de l’examen de certificació de B1. 
  • B1 i B2.1
  • Der Passagier und andere Geschichten és un recull de 5 històries curtes, dividides en capítols. Perfecte per a portar sempre a sobre i llegir a la platja o mentres esperes l’avió, l’autobús o el tren. Vigila, no et passi la teva parada! Incorpora diccionari monolingüe i exercicis per si vols aprofundir coneixements.
  • B2.2 i C1
  • Us proposem dos títols ben diferents, però quin més interessant!
  •  “Die unglaubliche Reise des Herrn Schmitt”. Què pot passar si un home, a qui no li agrada viatjar, organitza un viatge per acontentar a la dona?? Doncs una comèdia d’embolics i contratemps, amb situacions divertides que hauràs de llegir per conèixer-les!
  • “Tschick” és la història de dos nens que roben un cotxe i viatgen per una Alemanya desconeguda per a ells. Aquesta història ha tingut molt d’èxit a Alemanya i ha sigut lectura obligatòria a les escoles. També ha estat adaptada al teatre i al cinema. Què faràs primer: llegir el llibre o mirar la pel·lícula?

Desplaça cap amunt
Ves al contingut