Llibres ANGLÈS 2024-2025

A1.1

MANUAL

ENGLISH FILE 4th EDITION. A1.

Student’s Book & Workbook Pack. Student’s Book & Workbook. With Online Practice for Students of Spanish.

A1.2

MANUAL ENGLISH FILE 4th EDITION. A1/A2

LECTURES

MANUAL ENGLISH FILE 4th EDITION. A2/B1.

Student’s Book & Workbook. Student’s Book & Workbook. With Online Practice for Students of Spanish.

LECTURES

MANUAL ENGLISH FILE 4th EDITION. B1.

LECTURES Al principi de curs se us proporcionarà el llistat de llibres disponibles a la biblioteca per al vostre nivell.

B2.1

MANUAL ENGLISH FILE 4th EDITION. B2.2

B2.2

MANUAL NGLISH FILE 4th EDITION. C1.1

MANUAL ENGLISH HUB C1 EOI edition. Student’s Book & Workbook.

Macmillan, 2020

ISBN: 978-1-380-05886-7

C2.1 i C2.2

MANUAL
ROADMAP C1-C2. Student’s Book & Interactive eBook with digital resources and mobele app. Pearson, 2021

ROADMAP C1-C2.  Workbook with key.  Pearson, 2021.