Cursos intensius d’estiu

CURSOS D’ESTIU 2024

• L’Escola es reserva el dret d’anul·lar un curs si no s’arriba al mínim d’alumnes establert.
  • Només es retornarà l’import de la matrícula en cas que un curs s’hagi anul·lat.

REQUISITS:                              14 anys complerts durant 2024
INSCRIPCIONS 2024                des del 2 de maig fins a exhaurir les places

Documentació requerida per formalitzar la matrícula:
  • DNI, NIE o passaport
  • Documentació oficial per reducció de matrícula (discapacitat, carnet de familia nombrosa, monoparental, etc.). Podeu consultar la informació oficial sobre exempcions i bonificacions de taxes del Departament d’Educació en aquest enllaç.
  • Certificat acreditatiu de nivell si escau. Podeu consultar la taula d’equivalències de nivells acreditats d’altres institucions aquí: AlemanyFrancès i  Anglès

És molt important donar dades de contacte correctes (telèfon i correu electrònic) per poder tenir un mitjà de comunicació operatiu amb l’alumnat.

Informació addicional
  • Per a qualsevol consulta, dubte, problema o incidència, podeu contactar amb eoicalella@xtec.cat
  • Totes les informacions d’aquest web estan subjectes a possibles canvis.