Accés i preinscripció EOIs. Curs 2024-2025

La preinscripció per a NOUS ALUMNES serà en línia a principis de setembre (les dates definitives seran les que apareguin a la resolució de preinscripció de les EOI).
Trobareu informació més específica sobre el procés de preinscripció i matrícula i sobre els cursos i horaris per… Llegeix més»

Programa Certificació Idiomes. Alumnat lliure: Publicació de qualificacions provisionals: 13 de maig de 2024.

Programa de certificació dels coneixements de llengües estrangeres per a centres d’Educació Secundària Obligatòria, batxillerat, cicles de formació professional, cicles d’arts plàstiques i disseny, títols propis d’arts escèniques o cicles d’ensenyaments esportius de règim especial adscrits al programa.

Premi Concurs de Dibuix

“El dibuix es titula “vint” i està fet amb aquarel.la i tinta xinesa. Es divideix en tres parts: la base, amb les vint rajoles del carrer que es trenquen i obren pas a un arbre amb vint fulles, simbolitzant el creixement en l’aprenentatge les llengues que s’hi ensenyen; i l’edifici, inspirat en la torre de babel en construcció, amb vint esglaons d’una escala que ens porta cada dia a les aules.”

Enhorabona Seila!!!