MATRICULA DEL CURS 2020-2021

Properament publicarem el calendari de la matricula pel curs 2020-2021.
Per assegurar la continuïtat en els estudis, l’alumne té garantida la plaça en el nivell i idioma que correspongui en el curs acadèmic següent sempre que no hagi exhaurit les convocatòries establertes i que es matriculi dins del termini fixat per als antics alumnes.
En cap cas es podrà garantir la continuïtat de l’horari assignat en un curs per als cursos posteriors. Tot i així, en general sempre que sigui possible, a l’EOI de Mollet s’intenta mantenir aquesta continuïtat d’horari pels alumnes que aproven el curs.

Si un alumne suspèn al juny i no ha esgotat les convocatòries del seu nivell, podrà repetir curs. No hi ha convocatòria de recuperació de setembre. En règim oficial, per casos extraordinaris, degudament justificats i sempre que l’alumne hagi assistit a classe amb regularitat durant el curs, un cop esgotades les convocatòries ordinàries, es podrà sol·licitar una convocatòria addicional per nivell, la qual no podrà ser
sol·licitada mai per repetir un mateix curs per quarta vegada ni es concedirà automàticament i que cada cas s’estudiarà individualment. El termini de presentació de sol·licituds s’obrirà el dia de la publicació de les qualificacions finals i es tancarà el dia 4 de juliol 2020.