Places vacants a data 1/10/2019

No queden places vacants d’anglès

1r francès: places disponibles al grup de les 16:00 h de dilluns / dimecres
2n francès: places disponibles als grups de les 16 h i les 18:30 h de dilluns / dimecres
3r francès: places disponibles als grups de les 16 h i 18:30 h de dimarts / dijous
4t francès: places disponibles al grup de les 18:30 h de dimarts / dijous
5è francès: places disponibles al grup de les 18:30 h de dimarts / dijous
C1 francès: places disponibles al grup de les 18:30 h de dilluns / dimecres

Club de lecture

“Club de Lecture” est de retour! Suite au grand succès de cette saison, une 3e saison est confirmée. En clair pour tout le monde. Sans abonnement. Rendez-vous à la Bibliothèque de Can Mula @bibcanmula. Premier épisode, vendredi 15 novembre à 17h, “Au bonheur des ogres” de Daniel Pennac.

Venez nombreux!!

Welcome to the new English Book Club!!

We’ve got terrific news: This academic year our school is also going to be running an English book club! 😁📚🗣️ All sessions will be free and everyone’ll be welcome! It’ll take place at @bibcanmula as well. Come, learn a bunch of new things and practise your English with us while enjoying literature and having fun. And if you need any further information, don’t hesitate to contact us!

Encara no saps qui som? Vine a conèixer-nos!

SI VOLEU CONÈIXER L’EOI DE MOLLET DEL VALLÈS
SI VOLEU INFORMACIÓ SOBRE ELS CURSOS D’ESTIU
SI VOLEU APRENDRE ANGLÈS I FRANCÈS…

VENIU A VEURE’NS A LA PLAÇA DE LES PRUNERES EL DISSABTE 1 DE JUNY I EL DIUMENGE 2 DE JUNY
Ens trobareu aquí

Votació a la millor foto

S’acosta Sant Jordi i ja tenim les fotografies del concurs exposades a l’entrada de l’escola. Els alumnes podeu votar la vostra fotografia preferida entre l’1 i l’11 d’abril de 2019. Trobareu l’urna i les paperetes de votació a la consergeria de l’escola.

Si cliqueu aquí podreu veure les imatges participants

Animeu-vos a participar i a triar entre tots la fotografia que farà de portada a la nostra revista!
#eoimollet #EOI #somEOI #concursfotografia #concursofotografía #santjordi19#molletmola #votarem

Certificats d’idiomes dels nivells B1, B2 i C1 de les EOI. Convocatòria ordinària

El Departament d’Ensenyament organitza la convocatòria ordinària de les proves per a l’obtenció dels següents certificats de diversos idiomes:

• Nivell intermedi. Corresponent al nivell B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
  • Nivell avançat. Corresponent al nivell B2 del MECR
  • Nivell C1. Corresponent al nivell C1 del MECR
Calendari Consulta de resultats Descripció i qualificació
Centres Normativa Mostres de les proves

Grups de conversa

Per fi! Grups de Conversa a l’EOI_Mollet a partir del 19 de març de 2019

FRANCÈS – AULA 18 – Dimarts de 17:45 a 18:45
ANGLÈS – AULA 18 – Dijous de 17:30 a 18:30 Nivell 4t, 5è i C1

EOI DE CATALUNYA

🍀 Come and celebrate Saint Patrick’s Day with us! 🍀

Ajuts del programa de terceres llengües

En aquest enllaç trobareu tota la informació sobre els ajuts del programa Parla 3 dirigits a estudiants matriculats en universitats catalanes per promoure la formació i acreditació de les terceres llengües.

Aquesta convocatòria inclou també ajuts per a les proves per a l’obtenció de certificats de les EOI (modalitat A).

Sortie en France

Concurs de Sant Jordi 2017