Recollida dels títols A2 i B1

Ja podeu passar a recollir els títols d’A2 i B1 al departament d’alumnat.

L’horari és el següent:

Matins: de dilluns a divendres de 10 a 13:30 h.
Tardes: de dilluns a dijous de 16 a 17 h.

Llibres del curs 2018-2019

Podeu consultar aquí la llista de llibres d’anglès pel curs 2018-2019.
Podeu consultar aquí la llista de llibres de francès pel curs 2018-2019.

Enguany, podreu adquirir els llibres de text i les lectures obligatòries per al curs 2018/19 a l’EOI de Mollet del Vallès amb un 5% de descompte sobre el preu de venda. La llibreria Alibri (de Barcelona) organitzarà un punt de venda situat a la Sala d’actes de l’escola el dimecres 26 i el dijous 27 de setembre i el dimarts 2 i el dimecres 3 d’octubre de 15:45 a 20:15.

Aquest és un servei que l’escola us vol oferir per a la vostra comoditat. Per descomptat, sempre podeu seguir adreçant-vos a la vostra llibreria habitual o adquirir els llibres com més us convingui.

Proves per accedir al nivell C1

Les proves d’ordenació per accedir al nivell C1 d’anglès i de francès tindran lloc dijous 13 de setembre a les 18:00 hores.

Recordeu que heu de portar la documentació acreditativa del nivell B2

Ajuts del programa de terceres llengües

En aquest enllaç trobareu tota la informació sobre els ajuts del programa Parla 3 dirigits a estudiants matriculats en universitats catalanes per promoure la formació i acreditació de les terceres llengües.

Aquesta convocatòria inclou també ajuts per a les proves per a l’obtenció de certificats de les EOI (modalitat A).

Títols A2 i B1

Ja podeu passar a recollir els títols d’A2 i B1 al departament d’alumnat.

L’horari és el següent:

• Matins: de dilluns a divendres de 10 a 13:30 h.
  • Tardes: de dilluns a dijous de 16 a 17 h.

Curs C1+ d’anglès

Durant l’any acadèmic 2017-2018, l’EOI de Mollet ofereix un curs de perfeccionament de llengua anglesa de nivell  C1+, adreçat a persones interessades a mantenir i actualitzar el seu coneixement de l’idioma. La durada del curs serà de 30 hores i començarà el 5 de febrer 2018 fins el 21 de maig 2018.
Per… Llegeix més»

Certificats d’idiomes dels nivells intermedi, avançat i C1 de les EOI. Convocatòria ordinària

El Departament d’Ensenyament organitza la convocatòria ordinària de les proves per a l’obtenció dels següents certificats de diversos idiomes:

• Nivell intermedi. Corresponent al nivell B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
  • Nivell avançat. Corresponent al nivell B2 del MECR
  • Nivell C1. Corresponent al nivell C1 del MECR
Descripció i qualificació
Mostres
Consulta de resultats
Normativa

Certificats d’anglès dels nivells intermedi, avançat i C1 de les EOI. Convocatòria extraordinària

El Departament d’Ensenyament organitza la convocatòria extraordinària de les proves per obtenir els certificats d’anglès següents:

• Nivell avançat. Corresponent al nivell B2 del MECR
  • Nivell C1. Corresponent al nivell C1 del MECR

Sortie en France

Concurs de Sant Jordi 2017

Concours d’écriture de la Saint Georges – Saint George’s writing contest

Programa Parla 3

En aquest enllaç trobareu tota la informació sobre els ajuts del programa Parla 3 dirigits a estudiants matriculats en universitats catalanes per promoure la formació i acreditació de les terceres llengües.