Vols mantenir i dinamitzar el teu coneixement d’anglès? Consolidar i perfeccionar la teva competència comunicativa oral?

Els cursos de B2+ o el de C1+ d’anglès de l’EOI de Mollet són els cursos ideals per a tu!

Aquí us deixem el cartell de la festa de Nadal 2019 🎄🎅🤶 🎶
Es farà en dos dies: el dimecres 18 de desembre per als grups de dilluns i dimecres, i el dijous 19 de desembre per als grups de dimarts i dijous. Totes dues començaran a partir de les 18:00h. Aviat us informarem sobre el concurs culinari 🍅🍆🔪 i el concurs de karaoke🎙️🎧 que estem preparant!

#eoimollet #festadenadal #somEOI
#christmasparty #fêtedenoël

Coneixes Goscinny ?

Novembre és el mes d’aquest autor i els seus personatges de còmic: Astèrix, Obèlix i molts d’altres !

Club de lecture

“Club de Lecture” est de retour! Suite au grand succès de cette saison, une 3e saison est confirmée. En clair pour tout le monde. Sans abonnement. Rendez-vous à la Bibliothèque de Can Mula @bibcanmula. Premier épisode, vendredi 15 novembre à 17h, “Au bonheur des ogres” de Daniel Pennac.

Venez nombreux!!

Encara no saps qui som? Vine a conèixer-nos!

SI VOLEU CONÈIXER L’EOI DE MOLLET DEL VALLÈS
SI VOLEU INFORMACIÓ SOBRE ELS CURSOS D’ESTIU
SI VOLEU APRENDRE ANGLÈS I FRANCÈS…

VENIU A VEURE’NS A LA PLAÇA DE LES PRUNERES EL DISSABTE 1 DE JUNY I EL DIUMENGE 2 DE JUNY
Ens trobareu aquí

Votació a la millor foto

S’acosta Sant Jordi i ja tenim les fotografies del concurs exposades a l’entrada de l’escola. Els alumnes podeu votar la vostra fotografia preferida entre l’1 i l’11 d’abril de 2019. Trobareu l’urna i les paperetes de votació a la consergeria de l’escola.

Si cliqueu aquí podreu veure les imatges participants

Animeu-vos a participar i a triar entre tots la fotografia que farà de portada a la nostra revista!
#eoimollet #EOI #somEOI #concursfotografia #concursofotografía #santjordi19#molletmola #votarem

Certificats d’idiomes dels nivells B1, B2 i C1 de les EOI. Convocatòria ordinària

El Departament d’Ensenyament organitza la convocatòria ordinària de les proves per a l’obtenció dels següents certificats de diversos idiomes:

• Nivell intermedi. Corresponent al nivell B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
  • Nivell avançat. Corresponent al nivell B2 del MECR
  • Nivell C1. Corresponent al nivell C1 del MECR
Calendari Consulta de resultats Descripció i qualificació
Centres Normativa Mostres de les proves

Grups de conversa

Per fi! Grups de Conversa a l’EOI_Mollet a partir del 19 de març de 2019

FRANCÈS – AULA 18 – Dimarts de 17:45 a 18:45
ANGLÈS – AULA 18 – Dijous de 17:30 a 18:30 Nivell 4t, 5è i C1

EOI DE CATALUNYA

🍀 Come and celebrate Saint Patrick’s Day with us! 🍀

Ajuts del programa de terceres llengües

En aquest enllaç trobareu tota la informació sobre els ajuts del programa Parla 3 dirigits a estudiants matriculats en universitats catalanes per promoure la formació i acreditació de les terceres llengües.

Aquesta convocatòria inclou també ajuts per a les proves per a l’obtenció de certificats de les EOI (modalitat A).

Sortie en France

Concurs de Sant Jordi 2017