Convocatòria Extraordinària Certificats

Convocatòria Extraordinària Febrer 2023

El Departament d’Educació organitza la convocatòria extraordinària de les proves per obtenir els certificats d’anglès següents:

• Nivell intermedi B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
  • Nivell intermedi B2 del MECR
  • Nivell avançat C1 del MECR

Informació, procés d’inscripció i calendari de les proves

Al nostre centre es realitzarà la prova de B2 anglès

La prova escrita serà el dia 3 de febrer de 2023

Les persones admeses a la prova estan convocades el dia 3 a les 15.30h. La prova oral es realitzarà al llarg de la setmana següent. La convocatòria del dia i hora per fer la prova oral s’entregarà el dia 3 de febrer.

Important: No es pot tenir simultàniament la condició d’alumne oficial als ensenyaments presencials el curs acadèmic 2022-2023 o als ensenyaments a distància el primer semestre del curs 2022-2023 i d’aspirant de règim lliure del mateix idioma. L’alumnat oficial que es matriculi en les proves lliures i que estigui cursant simultàniament en règim oficial qualsevol nivell del mateix idioma, s’entén que opta pel règim lliure, la qual cosa implica la baixa d’ofici en el règim oficial d’aquell idioma.